خدمت‌رسانی به ۵۱ هزار مسافر نوروزی توسط پایگاه‌های هلال احمر قزوین


خدمت‌رسانی به 51 هزار مسافر نوروزی توسط پایگاه‌های هلال احمر قزوین

خبرگزاری تسنیم: معاون جوانان هلال احمر قزوین از مراجعه ۵۱ هزار و ۶۸۰ مسافر در ۵ روز نخست نوروز ۹۳ به پایگاه‌های هلال احمر قزوین خبر داد.

حسین بهبهانی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار کرد: در سطح استان قزوین 17 پست ثابت و 8 پست سیار از طرف جمعیت هلال احمر قزوین استقرار یافته اند تا بتوانند در تعطیلات نوروز به مسافران نوروزی خدمت رسانی کنند.

وی افزود: تاکنون 51680 نفر از مسافران نوروزی با مراجعه به واحدهای ثابت و سیار هلال احمر از خدمات ارائه شده در این مراکز استفاده کرده اند که امر نشان دهنده ارتباط مردم با جمعیت هلال احمر است.

بهبهانی گفت: تعداد مراجعان به فضا‌های دوستدار کودک در سطح استان قزوین تاکنون به 15680 نفر رسیده است، که این مراکز برای سرگرم کردن کودکان مسافران نوروزی در هنگام توقف‌های بین راهی در نظر گرفته شده است تا هنگام اقامه نماز، والدین بتوانند با آرامش خاطر از کودکان خود، ‌به انجام وظایف شرعی بپردازند.

وی تصریح کرد: 1090نفر تا کنون به پایگاه‌های سلامت واقع در سطح استان قزوین مراجعه کرده اند و تعداد 53 هزار و 900 نقشه استان قزوین در میان مسافران و مراجعه کنندگان به پایگاه‌های هلال احمر مستقر در قزوین توزیع شده است.

وی اظهار کرد: تعداد بروشورهای پخش شده در میان مردم تاکنون به 40 هزار نسخه رسیده است و 4 خیمه برای انجام فریضه نماز، برای مسافران در مناطقی که دسترسی به مسجد وجود نداشته، در نظر گرفته شده است که این خیمه‌های نماز در شهرک مینودر،‌ بوئین زهرا، ‌آبیک و طارم واقع شده‌اند.

معاون جوانان هلال احمر قزوین به مردم و مسافران نوروزی توصیه کرد: امیدواریم با اقدامات در نظر گرفته شده،‌ همه مسافران، سفر خوب و پرباری داشته باشند و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی آمار تصادفات جاده‌ای را کاهش دهند.

بهبهانی همرا داشتن تجهیزات امدادی و جعبه کمک‌های اولیه را برای همه مسافران ضروری دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم فهیم کشورمان در سفرهای نوروزی از آلوده کردن محیط زیست خودداری کنند تا همه مردم بتوانند از طبیعت استفاده کنند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon