درگیری خیابانی در لاهیجان به چوبه دار ختم شد‎


درگیری خیابانی در لاهیجان به چوبه دار ختم شد‎

خبرگزاری تسنیم: فرمانده انتظامی لاهیجان با بیان اینکه درگیری خیابانی در لاهیجان به چوبه دار ختم شد‎،گفت:جوان ۱۷ ساله که در پی فحاشی و درگیری اولیه خیابانی جوانی ۱۸ ساله را به قتل رسانده بود در کمتر از ۲۴ ساعت توسط پلیس لاهیجان دستگیر شد.

سرهنگ محمود قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در لاهیجان، در تشریح درگیری دو جوان در خیابان امام خمینی(ره) این شهر، اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد نزاع خیابانی در خیابان امام خمینی (ره) بلافاصله ماموران کلانتری 11 لاهیجان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه و تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که دو نوجوان پس از درگیری لفظی با هم به نزاع پرداختند که یکی از طرفین نزاع که "هانی" نام داشت بر اثر اصابت چاقو به قفسه سینه‌اش مجروح و با کمک همشهریان لاهیجانی به بیمارستان 22آبان این شهرستان منتقل می‌شود که متاسفانه در اثر شدت جراحت و خونریزی فوت می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان گفت: با متواری شدن قاتل، ماموران کلانتری 11 لاهیجان تحقیقات گسترده‌ای را در این خصوص شروع و با انجام تحقیقات فنی و پلیسی و بازنگری دوربین‌های مداربسته اطراف محل درگیری قاتل را شناسایی و پس از اخذ دستور مقام قضایی متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل کردند.

 قاسمی افزود: متهم که نوجوانی 17 ساله و "امیر" نام داشت با مشاهده ادله و مستندات پلیسی لب به اعتراف گشود و به قتل "هانی" با ضربه چاقو به قفسه سینه‌اش در پی فحاشی و اختلاف خیابانی اعتراف کرد که در این رابطه با تشکیل پرونده و متهم پس از سیر مراحل قانونی با دور حکمی روانه دادگاه شد.

وی با ابراز تاسف از این حادثه دلخراش، خاطر نشان کرد: نزاع اعم از فردی و دسته جمعی یکی از آسیب‌های اجتماعی است که امنیت عمومی را تحت تاثیر قرار می‌دهد و هیچ تضمینی وجود ندارد که پرخاشگری و خشونت در یک مکان، به نزاع منجر به ضرب، جرح و حتی یک قتل نفس تبدیل نشود و متاسفانه همین نزاع‌ها تاکنون بسیاری از خانواده‌ها را داغدار کرده و عده‌ای زیادی از افراد نیز به خاطر نداشتن تسلط بر رفتار خود هم اکنون در حبس به سر می‌برند.

فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان گفت: پس باید متوجه باشیم که در بسیاری از قتل ها بدون برنامه ریزی قبلی و به وسیله استفاده از چاقو رخ داده است و متهمان پس از ارتکاب قتل از اقدام خود پشیمان می‌شوند و آرزو می‌کنند که کاش چاقویی به همراه نداشتند که باید خانواده‌ها و نظارت و کنترل بیشتری بر عملکرد فرزندان داشته باشند که چرا که حوادث بزرگ نتیجه خطاهای کوچکند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon