اسکان بیش از ۱۳ هزار مهمان نوروزی در سیریک


اسکان بیش از 13 هزار مهمان نوروزی در سیریک

خبرگزاری تسنیم: مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیریک گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۱۳ هزار و ۴۰۶ نفر روز در ستاد اسکان مهمانان نوروزی شهرستان سیریک پذیرش شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سیریک، ابوالفتح گرجی پور در جمع خبرنگاران با اشاره به اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان اظهار کرد: از آغاز تعطیلات نوروزی تا امروز 10 فروردین 93 تعداد 13 هزار و 406نفر روز از فرهنگیان سراسر کشور در ستاد اسکان نوروزی پذیرش شد.

رئیس آموزش و پرورش سیریک بیان کرد: از این تعداد میهمان نوروزی در قالب 1303 خانوار فرهنگی از سراسر کشور تا صبح امروز یکشنبه 10 فروردین ماه 93 در محل  اسکان فرهنگیان پذیرش شدند.

وی افزود: 14 باب واحد آموزشی با 110 کلاس جهت اسکان مهمانان نوروزی در دو حوزه شهر و بخش بمانی سیریک در نظر گرفته شده است. 

گرجی پور تصریح کرد: بیشترین میهمانان مراجعه کننده به این ستاد به ترتیب از استان های کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، یزد و خراسان بوده و کمترین میهمانان مراجعه کننده به این ستاد از استان کرمانشاه بوده است.

وی افزود: ابراز رضایت میهمانان نوروزی از خدمات رسانی ستاد اسکان آموزش و پرورش این شهرستان، خود گواه توجه ویژه این مدیریت به رفاه و آسایش این عزیزان است و امیدواریم میزبان شایسته ای برای این میهمانان عزیز باشیم.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon