اعزام نمایندگان ویژه برای نظارت بر مسابقات لیگ و تاکید بر همکاری باشگاه‌ها با تیم ملی


اعزام نمایندگان ویژه برای نظارت بر مسابقات لیگ و تاکید بر همکاری باشگاه‌ها با تیم ملی

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به رئیس سازمان لیگ اعلام کرد در صورت همکاری نکردن باشگاه‌ها با تیم ملی مطابق با ارکان قضایی فدراسیون به این موضوع رسیدگی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان درنامه خود به مهدی تاج عنوان کرده که با توجه به مصوبات ستاد جام جهانی 2014 برزیل و توجه ویژه مبنی بر تحقق برنامه‌های تدوین شده و موفقیت هر چه بیشتر تیم ملی کشورمان در این دوره از بازی‌ها، سازمان لیگ کشور باید نسبت به اجرای تقویم مسابقاتی فصل 93-92 لیگ خلیج فارس و لیگ آزادگان طبق برنامه ابلاغی اقدام کند. 

در ادامه این نامه آمده است که در هفته‌های پایانی مسابقات مذکور، به منظور پیش بینی تمهیدات لازم و بررسی دقیق عملکرد فنی و رعایت اکید اخلاق حرفه‌ای از سوی کلیه تیم‌ها در انجام رقابت‌های سالم و جوانمردانه، علاوه بر نماینده سازمان لیگ نسبت به اعزام ناظران ویژه با هماهنگی کمیته اخلاق و کمیته انضباطی اقدام و یک نسخه از گزارش مسابقات را به فدراسیون جهت اقدام بعدی ارائه کند. 

در پایان نامه رئیس فدراسیون فوتبال به مهدی تاج آمده است که اسامی بازیکنان تیم ملی 93/01/23 از سوی فدراسیون اعلام می‌شود و ملی پوشان باید خود را  به اردوی تیم ملی معرفی کنند. همچنین از سوی باشگاه‌های آنان باید همکاری‌های لازم با تیم ملی صورت گیرد، در غیر این صورت مطابق با ارکان قضایی فدراسیون پرونده مفتوح و برابر مقررات رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon