امدادرسانی به ۹ حادثه جاده‌ای در آذربایجان‌شرقی توسط هلال احمر

امدادرسانی به 9 حادثه جاده‌ای در آذربایجان‌شرقی توسط هلال احمر

خبرگزاری تسنیم: امدادگران پایگاه‌های میان‌جاده‌ای جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی به ۹ فقره حادثه‌ جاده‌ای و کوهستانی امدادرسانی کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان خداآفرین به حادثه دیدگان برخورد دو خودروی سمند با وانت که در محور خداآفرین به طرف جلفا منطقه «طوعلی ارس» رخ داده بود امدادرسانی کردند و سه نفر از 9 مصدوم این برخورد را به مراکز درمانی انتقال دادند.

واژگونی خودروی پراید در هشترود

این واژگونی که درساعت  6 صبح و در جاده مراغه –هشترود اتفاق افتاده بود دو نفر مصدوم داشت که مصدومان توسط نجاتگران هلال احمر رهاسازی شده و با کمک اورژانس 115 به بیمارستان امیرالمومنین مراغه انتقال یافتند.

برخورد کامیون با گاردریل وسط جاده در هشترود

برابر اعلام  مرکز فرماندهی عملیات‌های امدادی استان، یک دستگاه کامیون در کیلومتر 170 محور تبریز به طرف زنجان، اتوبان پیامبراعظم  حوالی ساعت 4.30 صبح به گاردریل وسط جاده براثر لغزندگی جاده برخورد کرده بود که منجر به مصدوم شدن راننده کامیون شده بود که توسط اورژانس 115 به بیمارستان هشترود انتقال داده شد و ترافیک اتوبان توسط نیروهای هلال احمر روان سازی شد.

واژگونی خودرو ایسوزو در تیل تسوج

صبح امروز در اثر واژگونی یک دستگاه ایسوزو در کیلومتر 10 محور تسوج – سلماس دو نفر از سرنشینان مصدوم شده بودند که یک نفر از حادثه دیدگان توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر تسوج به مرکز درمانی انتقال داده شد.

برخوردخودرو سواری سمند با گاردریل وسط جاده در اتوبان پیامبر اعظم هشترود

در پی برخوردخودرو سواری سمند با گاردریل وسط جاده در اتوبان پیامبر اعظم 95  کیلومتری تبریز از طرف هشترود 8 نفر از سرنشینان دچار حادثه شده بودند که از این تعداد 2 دو نفر توسط نجاتگران  به صورت سر پایی مداوا و در پایگاه شهید ملک‌پور جمعیت هلال احمر هشترود به صورت موقت اسکان داده شدند.

برخورد پراید با نیسان در سراب

برابر گزارش دریافتی از مرکز هماهنگی و کنترل عملیات‌های امدادی استان، در محور سراب – نیر" گردنه صائین" یک دستگاه پراید با نیسان برخورد کرده بود که نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان سراب با حضور در محل حادثه به سه نفر از حادثه دیدگان امدادرسانی کردند.

حادثه در تونل

در حادثه دیگری که در تونل اتوبان پیامبر اعظم مسیر برگشت به طرف تبریز رخ داده بود یک دستگاه سمند با دیواره تونل برخورد کرده و باعث مصدومیت یک نفر از سرنشینان شده بودکه توسط نجاتگران پایگاه موقت نوروزی جمعیت هلال احمر استان واقع در عوارضی تبریز امدادرسانی شدند.

واژگونی تندر 90 در محور بناب - ملکان

در محور بناب – ملکان روبه‌روی کارخانه کاوه افروز یک دستگاه تندر 90 در مسیر واژگون شده بود که دو نفر از مصدومان حادثه توسط نجاتگران پایگاه امام علی جمعیت هلال احمر بناب امدادرسانی شدند.

واژگونی خودروی پژو در محور سراب – بستان آباد

یک دستگاه پژو در محور سراب – بستان آباد روبه‌روی روستای چرل‌لو واژگون شده بود که 5 نفر دچار حادثه شده بودند که سه نفر از مصدومان توسط نجاتگران پایگاه امداد جاده‌ای جمعیت هلال احمر سراب امدادرسانی شدند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon