ضرورت وسایل نقلیه به زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی گیلان

ضرورت وسایل نقلیه به زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی گیلان

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه بارش برف بهاری و سرمای شدید در گیلان مسافران نوروزی را غافلگیر کرد،گفت: رانندگانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی را دارند خودروهای خود را به زنجیر چرخ، وسایل ایمنی و گرم کننده مجهز کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت ، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گیلان، شعبانعلی خاوری با اشاره به کاهش شدید دما در نیمه شمالی  و بارش برف در گیلان ، مسافران و گردشگران نوروزی که در این استان اسکان یافته بودند، اظهار کرد: بارش باران و کاهش شدید دما که از  روز گذشته این استان را فراگرفته است.

وی افزود: روز گذشته با بارش برف و کولاک در بخشی از مناطق جلگه ای و گردنه‌ها همراه بود به طوری که در محورهای سیاهکل ، آبی‌نام ، اشکورات واسالم به خلخال ارتفاع برف 25 الی 30 سانتیمتر و در محورهای شوک به ملکوت ، ماسوله و بهارستان به آقچای به 10 تا 15 سانتیمتر رسید.

مدیر کل راه و شهرسازی گیلان گفت : خوشبختانه با پیش بینی هواشناسی مبنی بر تغییر شرایط جوی در این استان ، راهداران پرتلاش در آمادگی کامل و با  حضور بموقع ، بلافاصله مناطقی از این محورها که با بارش برف همراه بود برف روبی و نمک پاشی شد.

خاوری تصریح کرد: ماموران راهداری در تعطیلات نورزی نیز به صورت شبانه‌روزی در محورهای برفگیر این استان مستقر بوده و خدمات لازم را به مسافران و مهمانان نوروزی که قصد تردد در محورهای کوهستانی این استان را دارند ارایه می‌کنند.

وی از رانندگانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی را دارند خواست خودروهای خود را به زنجیر چرخ و دیگر وسایل ایمنی و گرم کننده مجهز کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی گیلان افزود: هم اکنون در تمامی محورهای این استان تردد بدون هیچگونه مشکلی همچنان ادامه دارد.

خاوی خاطرنشان کرد: بارش برف و باران و سرمای شدید که با ورود یک سامانه بارش زا از روز گذشته در این استان آغاز شده تا روز سه شنبه این هفته ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار روز ویژه نامه‌ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی