۱۲ فروردین روز آری گفتن به دموکراسی اسلامی بود


12 فروردین روز آری گفتن به دموکراسی اسلامی بود

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه رستم گفت: ۱۲ فروردین ماه روزی است که ملت ایران با رای خود جمهوری اسلامی ایران را انتخاب کردند انتخابی که نشانگر دموکراسی اسلامی به شیوه ایرانی بود.

حجت الاسلام علی خرسندی درگفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رستم اظهار کرد: 12 فروردین ماه روزی است که ملت ایران با رای  خود جمهوری اسلامی ایران را انتخاب کردند انتخابی که نشانگر دموکراسی اسلامی به شیوه ایرانی بود.

وی گفت: 12 فروردین با برگزاری همه‌پرسی و با اکثریت رأی مردم ، به حکومت دو هزار و 500 ساله نظام سلطنت شاهنشاهی خاتمه و با رأی 98.2 درصدی به شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی رأی آری داده شد.

امام جمعه رستم افزود: 12 فروردین سال 1358 ظهور شخصیت واقعی ملت ایران و تثبیت انقلاب اسلامی به عنوان شاهکار سیاسی و اجتماعی بر مبنای رأی ملت ایران محسوب می‌شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی رستم تصریح کرد: در چنین روزی ملت فهیم ایران با رای 98.2 درصد جمهوری اسلامی ایران را انتخاب کردند و در مقابل کسانی که می‌خواستند جمهوری دموکراتیک را به تخت بنشانند ایستاده و پیروز شدند.

خرسندی با بیان اینکه  در دنیا مردم هیچ کشوری به اندازه مردم ایران از تغییر یک رژیم و انتخاب حاکمیت جدید رضایت نشان ندادند، بیان کرد: در چنین روزی ملت ایران با پاسداری از آرمان‌های والای انقلاب و خط رهبری با رأی مثبت به جمهوری اسلامی ارادت خود را به اسلام و ولایت فقیه ثابت کرده و تا کنون نیز در این مسیر قدم برداشته‌اند.

وی اظهار کرد: استقلال و عدم وابستگی ایران به کشورهای شرق و غرب و حضور مقتدرانه در عرصه بین الملل با توجه به حفظ اصول و منافع ملی از دستاوردهای مهم یوم الله 12 فروردین است.

امام جمعه رستم درباره روز 13 فروردین نیز گفت: این روز یادآور لازم و ملزم بودن طبیعت و خانواده با یکدیگر است و همه باید در حفظ و نگهداری از طبیعت کوشا باشند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon