۱۲ فروردین نماد اسلام خواهی ملت ایران است


12 فروردین نماد اسلام خواهی ملت ایران است

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت:۱۲ فروردین اوج اسلام خواهی ملت ایران و روز استقرار حکومت الهی است.

عمران علی محمدی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام، اظهار کرد:12 فروردین نماد دیگری از مردم سالاری دینی ملت بزرگ ایران بود که در آن حکومت الهی متکی به آرای مردم به نام جمهوری اسلامی در کشور اسلامی ایران استقرار یافت.

وی افزود: در 12فروردین 1358 ثمره مبارزات ضد سلطنتی و طاغوتی و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ملت ایران به بار نشست و نظام جمهوری اسلامی ایران استقرار یافت.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در12 فروردین ملت ایران برای همیشه بر نظام سلطه مهر خاموشی زد و دریچه دیگری در دنیای امروز به نام استکبار ستیزی و استقلال طلبی باز کردند.

وی گفت: در این روز مردم با لبیک به ندای رهبر خود پایه های نظام اسلامی را تثبیت کردند و خواستار حاکمیت اسلام ناب و مترقی در حکومتی بر پایه مشارکت و حضور مردم در سرنوشت خویش شدند.

 علی محمدی خاطرنشان کرد: ملت سرافراز جمهوری اسلامی ایران در " سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" با تجدید پیمان با آرمانهای امام خمینی (ره) معمارکبیر انقلاب اسلامی و شهیدان به خون خفته خود و با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری بار دیگر بر حفظ ارزش های اسلامی و انقلابی خود تاکید و روز"جمهوری اسلامی"را به عنوان یکی از ماندنی ترین روزهای تاریخی این سرزمین به عنوان نماد اسلام خواهی خود گرامی می دارند.

وی افزود: ملتی که حماسه ساز 12 فروردین است بن بست ندارد چرا که همان کسانی که اسلام را برگزیدند با تکیه بر قدرت لایزال الهی و ارزش های اسلامی کشور را هم می سازند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon