۱۲ فروردین جلوه تحقق اراده ملت ایران است


12 فروردین جلوه تحقق اراده ملت ایران است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه برازجان گفت: ۱۲ فروردین که جلوه تحقق اراده تحقق ملت ایران است ، مردم در این روزبا حضور گسترده در پای صندوق‌های همه‌پرسی، رای قاطعی به جمهوری اسلامی دادند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح صبح امروز در جمع مردم بخش ارم دشتستان با گرامیداشت 12 فروردین اظهار کرد: انتخابات 12 فروردین ماه سال 1358 که بنا به تدبیر و دوراندیشی امام خمینی(ره) برگزار شد، سبب استقرار نظام مبتنی بر احکام دینی در کشور شد.

وی پیروزی انقلاب اسلامی و تثبیت نظام جمهوری اسلامی را مرهون عنایات خداوند و رهنمودهای حضرت امام(ره) دانست و افزود: همه بیانات ومنویات   حضرت امام (ره) بر اساس احکام دین مبین اسلام بوده و همین عامل به ثمر نشستن نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی در ایران شد.

امام جمعه برازجان تاکید کرد: با توجه به تقارن یوم الله 12 فروردین امسال با ایام فاطمیه، گرامیداشت این روز بزرگ و تاریخی باید با حفظ شأن و منزلت ایام شهادت حضرت زهرا (س) برگزار شود.

مصلح با بیان اینکه ملت ایران در 12 فروردین به نظام مبتنی بر چارچوب اسلامی رای دادند خاطرنشان کرد:  12 فروردین یک روز مهم در تاریخ نظام اسلامی است و مردم در این روز رای قاطعی به جمهوری اسلامی دادند.

وی با بیان اینکه پایبندی به ارزش‌ها و اعتقادات و پیوند با قرآن و اهل بیت(ع) سبب حفظ و پاسداشت نظام و معرفی آن به جهان شده تصریح کرد: ملت قهرمان ما همواره در سایه ولایت در همه عرصه‌های پس از انقلاب از دفاع مقدس، سازندگی، تحریم ها و تهدیدها پای رای خود استوار ایستادند و جانانه به عزت و سرافرازی رسیدند.

امام جمعه برازجان با اشاره به اینکه جوانان هوشیارتر از همیشه حربه‌های تهدید و تحریم دشمن را به فرصت تبدیل کردند  افزود: این مهم سبب خودکفایی و سازندگی شده و با مدیریت بحران به تولید و کسب ثروت ملی و استقلال نائل شدند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon