بازدید ۴۰ درصد مسافران نوروزی از امامزاده‌های مشگین شهر


بازدید 40 درصد مسافران نوروزی از امامزاده‌های مشگین شهر

خبرگزاری تسنیم: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مشگین شهر گفت: ۴۰ درصد مسافران و گردشگران نوروزی از امامزاده های شهرستان مشگین شهر در تعطیلات نوروزی بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، حجت الاسلام سلمان صحت مند عصر امروز در حاشیه مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: در حال حاضر و همزمان با سالروز شهادت بزرگ بانوی اسلام حضرت زهرا(س) امامزاده های مشگین شهر به ویژه امامزاده سید سلیمان فخر آباد و سید ابراهیم لاهرود مشگین شهر مملو از گردشگرانی است که در این یوم شهادت از امامزاده های این شهرستان بازدید کرده و از حال و هوای معنوی در این مناطق استفاده می کنند.

وی گفت: امروز در شش بقعه متبرکه امامزادگان سید سلیمان فخر آباد، سید ابراهیم شهر لاهرود، سید عمادالدین رضی، سید جعفر انار، سید احمد و محمد آلی و سید ابراهیم روستای اور آیین سوگورای یاس نبوی برگزار شده و نذری و احسان در بین مسافران و گردشگران توزیع شد.

صحت مند تصریح کرد: در ایام تعطیلات نوروزی با برگزاری برنامه های مختلف سعی کردیم تا گردشگران و مسافران را با حال هوای این ایام بیشتر آشنا کنیم تا آنها از فضای معنوی به وجود آمده در این مناطق بهره کامل را ببرند.

وی از برپایی خیمه معرفت با دعوت اعزام مبلغ به امام زاده های مجری طرح برای تبلیغ و افزایش سطح شناخت و معرفت مسافران نسبت به مسائل دینی، مذهبی و اعتقادی خبر داد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مشگین شهر بیان کرد: امیدواریم در کنار برگزاری مراسم یاس نبوی و کاروان رهروان یاس نبوی ا همکاری بانوان بتوانیم بیش از گذشته شخصیت بی نظیر حضرت زهرا(س) را بیشتر و بهتر معرفی کرده و به علاقمندان بشناسانیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon