اروپا قصد راه‌اندازی جاسوس‌خانه برای آمریکا در ایران را دارد


اروپا قصد راه‌اندازی جاسوس‌خانه برای آمریکا در ایران را دارد

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اروپایی‌ها به دنبال ترویج هم‌جنس‌بازی، بی‌حجابی و جاسوسی هستند، گفت:اتحادیه اروپا غلط می‌کند که می‌خواهد در ایران دفتر بزند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار محمدرضا نقدی شامگاه پنج‌شنبه در یادواره شهید ابوالحسن کریمی با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س)، اظهار کرد: همه عالم و وجود ذرات هستی داغدار مصیبت دردانه آفرینش هستند.

وی با بیان اینکه خداوند متعال، آفارینش را با اسم رمز حضرت فاطمه(س) آغاز کرد، افزود: پیامبر که اشرف مخلوقات بودند فرمودند که فاطمه پاره تن من است و بارها بر دست او بوسه زدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه حضرت فاطمه(س)، حسن و حسین(ع) را در دامن خویش پروراندند، گفت: هر یک از فضائل فاطمه(س) در هستی منحصر به فرد است.

سردار نقدی تصریح کرد: حق است که تمامی ملائک در سوگ زهرا(س) می‌گریند، چون بشریت از فیض بانوی بزرگواری که همه فضائل را داشت، محروم شد.

وی با اشاره به اینکه باید پرسید، این واقع به دست چه کسانی اتفاق افتاد، خاطرنشان کرد: برخی دوست دارند چرایی آن را در تاریخ نگه دارد و آن را به یک اختلاف تاریخی به عنوان یک دعوای تاریخی تبدیل کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، افزود: اما شیعه حقیقی آن است که از این وقایع درس‌ها بگیرد و به تکلیف و وظیفه خویش عمل کند.

یادواره شهدا بهترین مصداق جهاد فرهنگی است

سردار نقدی با بیان اینکه یادواره و بزرگداشت شهدا بهترین مصداق جهاد فرهنگی است، اظهار کرد: عده‌ای در تاریخ اسلام درجازدند.

وی با اشاره به خطبه آخر حضرت زهرا(س)، خاطرنشان کرد: علمای بزرگ ما فرمودند که این خطبه خلاصه و چکیده نهج‌البلاغه است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حضرت فاطمه(س) در خطبه آخرشان با رزمندگان، مجاهدان و پاسداران و بسیجیان عصر خویش سخن می‌گویند و خطابشان به کافران نیست.

سردار نقدی با بیان اینکه خطاب حضرت فاطمه(س) به کسانی است که سابقه درخشان از جهاد و مبارزه داشتند ولی در ایستادگی و استقامت کم آوردند، افزود: در این خطابه می‌فرمایند که پاسداران و مدافعان اسلام که تشکیلات، ساختار و قدرت و سلاح دارید و دعوتتان می کنم و اجابت نمی‌کنید.

وی با اشاره به متن این خطابه تصریح کرد: شما که به مبارزه مشهور هستید و و نخبه‌هایی هستید که برای اهل بیت(ع) انتخاب شدید، مگر خطبه را از یاد بردید که زمین‌گیر شدید، آنان از نخست اهل راه حقیقت نبودند و برای طمع آمده بودند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برخی گفتند به انقلاب بپیوندیم و قدرت و ثروت برسیم و برخی خسته شدند و عمق ایمانشان ضعیف بود، آمده بودند ولی خسته بودند.

سردار نقدی با بیان اینکه عده‌ای می‌گفتند اگر علی(ع) به حکومت برسد باید اهل جهاد شویم و نمی گذارد، پولدارشویم، افزود: آنان می‌گفتند اگر علی(ع) به میدان بیاید باید به محرومان کمک کنیم و کم آورده بودند و در استقامت پایشان لرزید.

نتیجه عدم دفاع از حریم ولایت، 1400سال سرگردانی بود

وی با بیان اینکه سستی و خستگی از مبارزه ودرجا زدن نتیجه عدم اطاعت از فرمان حق است، تصریح کرد: نتیجه عدم دفاع از حریم ولایت و حقیقت، 1400سال سرگردانی مسلمانان بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: واقعه کربلا و بسیاری از اتفاقات دیگر که افتاد همه نتیجه عدم دفاع از حریم حقیقت وولایت بود، و باید از این مسئله برای حال درس و عبرت گرفت.

سردار نقدی با اشاره به سخنان غافلان در دوران حضرت فاطمه(س)، خاطرنشان کرد: غافلان نیز در آن دوره این چنین حرف‌هایی می‌زدند که با ابرقدرت‌ها کناربیاییم و تا کی باید به خاطر دفاع از مظلومان بها بپردازیم و آنان دچار سستی و خستگی در مبارزه شده بودند.

وی با تصریح بر اینکه عده‌ای از همان ابتدا با طمع آمدند، خاطرنشان کرد: آنان به دنبال راه انداختن زندگی اشرافی بودند و بحثشان با طاغوت این است که ما باشم و شما نباشید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به بیانیه اتحادیه اروپا، گفت: قرآن می‌فرماید آنان از چارپایان پست ترند و اروپا از ما می‌خواهد که هم‌جنس بازی را آزاد کنیم درحالیکه اگر حیوان را هم آزاد بگذارند، حیوان هم با هم‌جنس خود آمیزش نمی‌کند.

سردار نقدی با بیان اینکه اروپایی ها و ناتو با ورود به افغانستان تولید موادمخدر را 10برابر کردند، تصریح کرد: اروپایی‌ها هزاران تن مواد مخدر تولید می‌کنند تا جوان ایرانی را که در جنگ تحمیلی نتوانستند از پای درآورند از طریق مواد مخدر از پای درآورند.

وی گفت: آنان با افزایش تولید مواد مخدر و با قیمت یک‌صدم که در کشور خودشان به فروش می‌رسد، موادمخدر را وارد ایران می کنند تا بفروشند.

اتحادیه اروپا غلط می‌کند که می‌خواهد در ایران دفتر بزند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه  اروپایی‌ها به دنبال ترویج هم‌جنس‌بازی، بی‌حجابی و جاسوسی هستند، گفت:اتحادیه اروپا غلط می‌کند که می‌خواهد در ایران دفتر بزند.

سردار نقدی با بیان اینکه آنان برای خودشان دعوتنامه فرستاده‌اند، تأکید کرد: یک جاسوس خانه داشتند کافیست و می‌خواهند جاسوس خانه دیگری برای آمریکا راه‌اندازی کنند.

وی تصریح کرد: مصداق این گفته قرآن کریم که آمده است "کالانعام بل هم اضل" اتحادیه اروپاست که از چهارپایان نیز پست ترند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon