هلاکت یکی از برجسته‌ترین فرماندهان تروریست‌ها در "کسب" سوریه

هلاکت یکی از برجسته‌ترین فرماندهان تروریست‌ها در "کسب" سوریه

خبرگزاری تسنیم: منابع خبری در سوریه اعلام کردند که یکی از برجسته‌ ترین فرماندهان گروه‌های تروریستی طی درگیری با ارتش سوریه در منطقه مرزی "کسب" به هلاکت رسیده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، منابع خبری در سوریه اعلام کردند، یکی از برجسته ترین فرماندهان گروه‌های تروریستی در منطقه "کسب" در حومه شهر لاذقیه طی درگیری با ارتش سوریه به هلاکت رسیده ‌است.

این منابع اعلام کردند که "ابو احمد المغربی" فرمانده گروه تروریستی "جنبش آزادگان شام" که همراه با گروهی از تروریست‌های خارجی از خاک ترکیه به سوی منطقه مرزی "کسب" در سوریه یورش برده و آغاز جنگ "انفال" را اعلام کرده بود، طی درگیری با نیروهای ارتش سوریه به هلاکت رسیده است.

"ابو احمد المغربی" فرمانده گروه تروریستی "جنبش آزادگان شام" و از جمله تروریست‌هایی بود که در افغانستان با عنوان مجاهدین عرب شناخته می‌ شدند،‌ او همچنین مدتی را در زندان گوانتانامو به سر برده است.

از سوی دیگر دهها عنصر مسلح در جریان درگیری با ارتش در مناطق «جبل النسر»، «السوده»، «بیت شروق» و «الخضره» در حومه شمالی لاذقیه به هلاکت رسیدند.

ارتش سوریه در حلب نیز منطقه الطعانه در حومه شرقی حلب را بعد از درگیری شدید با عناصر مسلح، به تصرف خود درآورد.

نیروهای ارتش در ادامه عملیات خود در حومه ادلب، شماری از عناصر مسلح را در عملیاتی که علیه تجمع های آنها در روستاهای «سرمین»، «البشریه» و «عین حدید» صورت دادند، از پا درآوردند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان