قطعنامه ضد ایرانی اتحادیه اروپا آغاز دور جدیدی از یاوه گویی هاست

قطعنامه ضد ایرانی اتحادیه اروپا آغاز دور جدیدی از یاوه گویی هاست

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه خوی تصویب قطعنامه ضد ایرانی اتحادیه اروپا را آغاز دور جدیدی از یاوه گویی ها بر علیه کشورمان دانست و بر غیر قابل اعتماد بودن غرب در مذاکرات تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حجت الاسلام سیدرضی موسوی شکوری در خطبه های این هفته نماز با توصیه نمازگزاران جمعه به رعایت کردن اصول و معیارهای تقوا در روزمرّه زندگی اظهار کرد: در اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی چند گروه وظایف و رسالت های سنگینی بر عهده دارند که یکی از آنها آحاد مردم هستند تا استفاده از تولیدات داخلی را به یک فرهنگ فراگیر تبدیل کنند.

وی گفت: در وجه دیگر اجرای اقتصاد مقاومتی تولیدکنندگان داخلی قرار دارند که باید توجه داشته باشند مادامی که تولیدات و فرآورده های آنان از کیفیت و استانداردهای لازم بین المللی برخوردار نباشد و نتوانند با اجناس خارجی رقابت داشته باشند قطعا نخواهند توانست در مشتریان خود انگیزه و رغبت لازم را ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: رسالت سوم متوجه دولت است که باید از طریق اعمال نظارت دقیق، جلوگیری از واردات بی رویه کالا، حمایت عملی از تولیدات داخلی، برداشتن موانع رشد و توسعه، مبارزه جدی با پدیده قاچاق، تجهیز بنگاه های تولیدی به دانش فنّی روز، شناسایی گلوگاه های سوداگری در اقتصاد کشور و هدایت کردن درآمدهای ارزی نفت به سمت سرمایه گذاری در رونق اقتصاد مقاومتی بکوشد.

توجه به بیماریهای غیرواگیر شعار هفته سلامت

خطیب جمعه خوی با اشاره به در پیش بودن هفته سلامت گفت: شعار هفته سلامت در سال 93 توجه به بیماریهای غیرواگیر با رویکرد خود مراقبتی برای ترویج سبک زندگی سالم است.

وی دیابت، سرطان، آسم،گواتر، پوکی استخوان،کم خونی، تالاسمی، فشار خون، سکته های مغزی و بیماریهای قلبی را از جمله بیماریهای غیرواگیر برشمرد و با اشاره به گزارش سال 2002 سازمان جهانی بهداشت گفت:60 درصد مرگها مربوط به بیماری غیرواگیر است و در کشور ایران 38% عامل مرگها بیماریهای غیرواگیر هستند.

آمریکا و اروپا عملا غیرقابل اعتماد بودن خود را ثابت کردند

امام جمعه خوی با اشاره به سالگرد قطع ارتباط ایران و آمریکا  و مواضع سخیف و بی ربط اخیر کشورهای اروپایی و آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی گفت: آمریکا در طول سالیان متمادی قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی هر چه توان داشت علیه ملت ایران توطئه چینی کرد و در نهایت پس از اقرار به شکست خویش در برابر ایران اسلامی آماده شد به اصطلاح بر سر میز مذاکره بنشیند در عین حال باز دست از شرارتهای خود برنداشته است.

وی اظهار کرد: آمریکا اخیراً با هماهنگی تعدادی از کشورهای غربی و اروپایی و با احساس اینکه در مذاکرات 1+5 شکست خواهند خورد یاوه گوییها علیه جمهوری اسلامی را شروع کرده اند که تهدید با حمله نظامی، وضع تحریم های جدید، انجام مصاحبه علیه ایران و تحریف واقعیتهای مذاکرات جهت ایجاد اختلاف میان مسئولان و سیاسیون کشور ایران از آن جمله است.

شکوری حمایت از رژیم صهیونیستی، صدور بیانیه علیه نظام جمهوری اسلامی، علم کردن توطئه نخ نمای حقوق بشر و تهدید کشورها و شرکت هایی که با جمهوری اسلامی رابطه سیاسی و اقتصادی دارند را از دیگر برنامه های غرب برای مقابله با ایران اسلامی اعلام کرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon