دولت در اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها معیشت مردم را در نظر بگیرد


دولت در اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها معیشت مردم را در نظر بگیرد

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه موقت رشت با اشاره به اینکه دولت در اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها معیشت مردم را در نظر بگیرد، گفت: آستانه صبر مردم در گرانی به پایان رسیده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازرشت، حجت‌الاسلام غلامرضا شفیعی‌زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته رشت با اشاره به اینکه انسان‌ها باید در کارها اخلاص داشته باشند، اظهار کرد: شرک نواع مختلفی که دادر که شرک خفی مهمترین ان است.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته سلامت و روز بهداشت جهانی، افزود: در اسلام به مساله بهداشت و نظافت تاکید بسیاری شده است و نظافت فردی و اجتماعی ضروری است.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه اولین باب در رسالات مراجع تقلید، پاکی و طهارت است، تاکید کرد: اهمیت طهارت در اسلام حتی پیش از عبادات مطرح شده است.

شفیعی‌زاده خاطرنشان کرد: جامعه سالم، دارای تندرستی بیشتر و کیفیت بهتر در امورات مختلف است.

وی با اشاره به اینکه 22 فروردین، روز فناوری ملی هسته ای است، تصریح کرد: کشور ما به همت جوانان و دانشممندان خود پیشرفت‌های گسترده ای در حوزه هسته ای دست یافته است.

خط قرمز ایران رسمیت شناختن فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای است

امام جمعه موقت رشت بیان کرد: خط قرمز نظام جمهوری اسلامی رسمیت شناختن فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای است که پای آن خون‌ها ریخته شده و هزینه‌های زیادی انجام شده است.

شفیعی‌زاده به طرح هدفمندسازی یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: دولت یازدهم در حرکت جدیدی، می‌خواهد مرحله دوم هدفمندسازی یارانه ها را انجام دهد.

وی از دولت خواست در اجرای مرحله دوم به شکلی عمل کند که گرانی بیش از این بر مردم وارد نشود، اظهار کرد: آستانه تحمل مردم در بحث گرانی به پایان رسیده است و دیگر مردم تحمل گرانی ارزاق را ندارند.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به اینکه دولت در اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها معیشت مردم را در نظر بگیرد، تاکید کرد: متاسفانه در دولت گذشته غنی و فقیر یارانه دریافت می‌کردند که این کار درست نبود.

شفیعی‌زاده تصریح کرد: از کسانی که درآمد بالایی دارند تقاضا داریم که در برگه‌های خود اظهاری انصراف داده و از دریافت یارانه خودداری کنند.

وی در ادامه به تقارن ایام عید نوروز با فاطمیه اشاره کرد و گفت: مردم در ایام عید ثابت کردند که به اهل بیت(ع) ارادت دارند  و از بسیاری از خوشی‌های خود به خاطر این ایام گذشتند.

تشکیل قرارگاه فرهنگی در استان‌ها ضروری است

امام جمعه موقت رشت با اشاره به نام‌گذاری سال 93 توسط مقام معظم رهبری به سال اقتصاد و فرهنگ، تاکید کرد: در این زمینه تشکیل قرارگاه فرهنگی در استان‌های کشور ضروری است.

شفیعی‌زاده تاکید کرد: باید همه استان‌ها با برنامه‌ریزی مدیریت ارشد استان، آسیب‌های فرهنگی منطقه خود را در طول سال 93 بررسی کنند و در پایان سال به جمع‌بندی در این زمینه برسند.

وی با اشاره به اینکه باید علاوه بر برگزاری جلسات و کارگروه‌ها در حوزه عملی فعال باشیم، تصریح کرد: دادن مسیر حرکت به نهادهای فرهنگی ضروری است.

امام جمعه موقت رشت به بیانیه اخیر اتحادیه اروپا علیه ایران اشاره کرد و گفت: 28 کشور با 600 نماینده علیه ملت ایران اسلامی طرح راهبری بیان کردند که اکثر موارد ذکر شده در این بیانیه نخ‌نما و تکراری بود.

شفیعی‌زاده بیان کرد: اتحادیه اروپا در حالی به انتظار بیانیه علیه ایران دست می‌زند که خود جنایات‌ گسترده‌ای را انجام داده است.

توسعه فساد در کشورهای مختلف هدف دشمن است

وی بهانه حقوق بشر را بازی جدید غرب علیه ایران دانست و گفت: وضعیت حقوق بشر در غرب و حمایت آنها از گروه های تروریستی بر جهانیان ثابت شده است.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به اینکه ایران اسلامی در مقابل حتاکی غرب و اتحادیه اروپا ساکت نمی‌نشیند، تاکید کرد: بیان این مسئله که باید حقوق همجنس‌گرایان در ایارن به رسمیت شناخته شود، مزحک است.

شفیعی‌زاده با بیان اینکه بی شرمی در کشورهای غربی با وضعیت گسترده‌ای شکل گرفته است، اظهار کرد: دشمنان می‌خواهند فسادی که در کشورهای خود به وجود آمده را در دیگر کشورها هم توسعه دهند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon