دعوت ۱۲ گیلانی به تیم ملی کشتی نوجوانان ایران


دعوت 12 گیلانی به تیم ملی کشتی نوجوانان ایران

خبرگزاری تسنیم: شش آزاد کار، چهار فرنگی‌کار و دو مربی گیلانی به اردوی تیم ملی کشتی نوجوانان ایران دعوت شدند.

دبیر هیئت کشتی گیلان در گفت‌گو با خبرنگار تسنیم در رشت، با بیان اینکه اسامی تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان ایران برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی جام کودک مشخص شد، اظهار کرد: که در این میان نام شش کشتی‌گیر نوجوان گیلانی آزاد کار و چهار کشتی گیر نوجوان گیلانی فرنگی کار به همراه دو مربی گیلانی به چشم می‌خورد.

رضا علی‌اصغری، افزود:عبداله سحری در 42 کیلوگرم، فردین رمضانی و حسین یک تن در وزن 46 کیلوگرم، در وزن 58 کیلوگرم محمد مهدی مهدی پور، در 69 کیلوگرم وحید کوشش خواه و علیرضا خجسته در وزن 76 کیلوگرم از گیلان به تیم ملی کشتی آزاد دعوت شدند.

 وی با اعلام اینکه سرمربیگری تیم ملی آزاد نوجوانان بر عهده سید مراد محمدی است، گفت: با معرفی هیئت کشتی گیلان یک مربی گیلانی نیز در تیم ملی ایران حضور دارد.

دبیر هیئت کشتی گیلان تصریح کرد: در وزن 42 کیلوگرم فرهاد رضوانی، در وزن 63 کیلوگرم امیررضا اعلائی، در 69 کیلوگرم محمد نقی قربانی و در 76 کیلوگرم امیر اشکان قاسم‌زاده فرنگی‌کاران گیلانی دعوت شده به تیم ملی نوجوانان ایران هستند.

علی‌اصغری خاطرنشان کرد: مسئولیت سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان را علی اشکانی بر عهده داشته و عادل کشکولی از گیلان نیز به عنوان مربی در تیم ملی حضور دارند.

وی اظهار کرد: رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان جام کودک روزهای4 و 5 اردیبهشت ماه امسال در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار  می‌شود.

دبیر هیئت کشتی گیلان افزود: تمامی شرکت کنندگان حداکثر تا تاریخ 25 فروردین ماه باید نسبت به ارسال فتوکپی پاسپورت و یک قطعه عکس جدید به فدراسیون کشتی اقدام کنند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon