برگزاری نمایشگاه نقاشی جرج بوش در دالاس + تصاویر


برگزاری نمایشگاه نقاشی جرج بوش در دالاس + تصاویر

خبرگزاری تسنیم: رئیس‌جمهور سابق آمریکا پس از ترک صحنه سیاست به نقاشی روی آورده و نمایشگاهی از آثار نقاشی خود که در آن چهره رهبران دنیا را به تصویر کشیده در دالاس برگزار کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از نیویورک تایمز؛ امروز (شنبه) نمایشگاه نقاشی تعدادی از رهبران جهان توسط جرج بوش، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در دالاس برگزار شد. این نقاشی‌ها شامل تصویر افرادی مانند دالای‌لاما، ولادیمیر پوتین، نیکولاس سارکوزی است.

نوع نقاشی‌ها بیانگر آماتور بودن خالق آنهاست. جرج بوش که با به تصویر کشیدن حیواناتی مانند سگ و گربه کار خود را آغاز کرده است بیش از 20 تصویر را آماده و در کتابخانه‌اش جمع‌آوری کرده است.

هرچند پیش از این نیز تعدادی از نقاشی‌های بوش در اینترنت منتشر شده بود اما این اولین بار است که وی اقدام به برگزاری نمایشگاه کرده است.

بوش در توضیح این نمایشگاه گفت: " من زمان زیادی را صرف دیپلماسی شخصی کرده‌ام و با رهبران زیادی دوست بودم. من به اندازه‌ای از علایق آنها اطلاع داشته و به آنها نزدیک بودم که از به تصویر کشیدن چهره آنها احساس خوبی پیدا می‌کردم.

وی دو سال پیش و پس از صحبت با یک استاد تاریخ دانشگاه یل به این ایده علاقمند شد و پس از تمرین با تعدادی از برنامه‌های رایانه‌ای نقاشی را آغاز کرد.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان