مجلس و ملت ننگ ایجاد دفتر اتحادیه اروپا در ایران را نمی پذیرند

مجلس و ملت ننگ ایجاد دفتر اتحادیه اروپا در ایران را نمی پذیرند

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم اورمیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی و ملت ایران ننگ ایجاد دفتر اتحادیه اروپا در ایران را قبول نمی کنند و این اتحادیه فضولی و غلط اضافی کرده است که در مسائل داخلی ما دخالت می کند.

نادر قاضی پور در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به تصویب قطعنامه ضد ایرانی پارلمان اروپا همزمان با احتمال تاسیس دفتر این اتحادیه در اروپا اظهار کرد: مردم ایران پدرها، مادران و فرزندان خود را فدا کردند تا استقلال داشته باشند بنابراین ما اجازه نمی دهیم که یک لانه جاسوسی دیگر در خاک مقدس جمهوری اسلامی ایجاد شود.

وی افزود: اینجا نه عراق است، نه لیبی و نه افغانستان، اینجا ایران آزاده و سرفراز است و هفتاد میلیون مردم بصیر و انقلابی کوچک ترین حرکات غربی ها را دنبال می کنند و قطعا اجازه نمی دهند که  یک مقرّ شیطانی برای حمایت از ضد انقلاب و فتنه گران برپا شود.

مجلس و ملت ننگ ایجاد  دفتر اتحادیه اروپا در ایران را نمیپذیرند/ اروپا غلط اضافی کرده است

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یقینا مجلس شورای اسلامی و ملت ایران این ننگ را قبول نمی کنند، اتحادیه اروپا فضولی و غلط اضافی کرده است که در مسائل داخلی ما دخالت میکند.

قاضی پور گفت: این مائیم که خواستار استقرار یک دفتر مرکزی در اروپا برای حفظ منافع مسلمین در غرب هستیم و اتحادیه اروپا در خصوص رعایت حقوق بشر در جایگاه یک متهم است.

رئیس جمهور و وزیر امور خارجه نسبت به قطعنامه اتحادیه اروپا واکنش نشان دهند

وی با انتقاد از عملکرد رئیس جمهور و شخص وزیر امور خارجه درباره تبیین قطعنامه علیه جمهوری اسلامی اذعان کرد: ما  انتظار داشتیم آقای روحانی و دکتر ظریف در مورد این قطعنامه عکس العمل مناسبی داشته باشند و آقای رئیس جمهور و وزیر امور خارجه باید قبل از پیش نویس این قطع نامه مردم را در جریان قرار می دادند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: این یک توطئه غربی صهیونیستی است و ما اجزه نخواهیم داد اروپای عهد شکن و خائن هیچ جایگاه و پایگاهی در خاک ایران بزرگ داشته باشد.

مجلس در برابر گستاخی ها و پر رویی ها می ایستد

قاضی پور کوتاهی های دولت در خصوص بد اخلاقی های اروپا را عامل گستاخی بیش از حد غرب دانست و افزود: دولت یه دولت شبه اصلاحاتی است و با این شعار تعامل به میدان آمده، اما مجلس اجازه گستاخی و پر رویی به هیچ کسی نمی دهد.

حضور وزیر اقتصاد و صنعت در جلسه روز یکشنبه مجلس

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع جلسه روز یکشنبه مجلس گفت: جلسه مجلس شورای اسلامی در روز یکشنبه با محوریت موضوع اقتصاد مقاومتی آغاز می شود.

قاضی پور تصریح کرد: در این خصوص، از هیئت دولت نیز طیب نیا، وزیر امور اقتصاد و دارایی و نعمت زاده، وزیر صنعت معدن و تجارت، که حیطه کاری شان وابسته به اقتصاد مقاومتی است، در صحن مجلس حضور می باند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon