فرماندار جدید سرعین معرفی شد


فرماندار جدید سرعین معرفی شد

خبرگزاری تسنیم: با حضور استاندار اردبیل و در جلسه شورای اداری شهرستان سرعین عاتف ناصری به عنوان فرماندار جدید شهرستان سرعین معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، در این مراسم که عصر امروز برگزار شد، استاندار اردبیل اظهار کرد:  شهرستان سرعین به دلیل آنکه ظرفیت جذب گردشگران بیشمار داخلی و خارجی را دارد در عرصه حضور سرمایه گذاران می تواند میدان عظیم توسعه و ترقی به شمار آید.

مجید خدابخش تصریح کرد: تلاش ما بر این است که تا پایان امسال، شهرستان سرعین را به منطقه آزاد گردشگری تبدیل کنیم تا جایگاه واقعی خود را پیدا کرده و در  عرصه خدمات رسانی به مردم به ویژه گردشگران و مسافران شایسته و موفق عمل کند.

وی از سرعین به عنوان نگین گردشگری استان و یک توانمندی بی بدیل با داشتن مواهب خدادادی یاد کرد و گفت: گردشگری امروز صنعت پردرآمدی است که باید بسترها و زمینه های آن به خوبی شناسایی شده و بهتر و بیشتر شکوفا شود.

رئیس شورای اداری استان گفت: ما براساس سیاست توسعه پایدار استان سعیمان بر این است تا  زمینه برای حضور سرمایه گذاران فراهم آید تا خود آنها به عنوان بخشی از ظرفیت های مردمی در عرصه ایجاد اشتغال،کارآفرینی و بستر تحول منطقه فراهم آید.

خدابخش آزادسازی ظرفیت های بخش خصوصی و جلب مشارکت مردم را در حرکت تحولی اقتصاد مقاومتی ضروری بیان کرد و افزود: به دلایل مختلف جذب سرمایه گذاران و حمایت از آنها در استان اردبیل مورد غفلت واقع شده و تلاش بر این است تا موانع پیش رو برطرف شود.

استاندار اردبیل از فرماندار جدید سرعین خواست تا در کنار بسترسازی مناسب برای حضور گردشگران و سرمایه گذاران با هدف مدرن سازی آب های گرم و ظهور و بروز استعدادهای گردشگری در تکمیل پروژه کمپ تیم ملی و پیست آلورس، پروژه نیمه تمام طبیعت سبز پارس و بیمارستان چشم پزشکی پروفسور خدادوست تلاش جدی کند.

در این جلسه فرماندار جدید سرعین از آمادگی خود برای مهیا کردن بستر حضور سرمایه گذاران در همه زمینه ها خبر داد و گفت: تلاش می کنیم تا قابلیت های سرعین شایسته و بهتر به نقطه تعالی برسد.

عاصف ناصری افزود: این شهرستان در گذشته مورد بی مهری قرار گرفته و با نگاه محلی خواسته ایم مدیریت ملی و بین المللی داشته باشیم در حالی که سرعین به نگاه توسعه همه جانبه نیاز دارد.

در این جلسه از زحمات فرماندار سابق علی واحد قدردانی و عاصف ناصری به عنوان فرماندار جدید سرعین معرفی شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon