جزئیات جلسه امروز اعضای فراکسیون زنان مجلس با معاون امور زنان رئیس‌جمهور

جزئیات جلسه امروز اعضای فراکسیون زنان مجلس با معاون امور زنان رئیس‌جمهور

خبرگزاری تسنیم: عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی جزئیات جلسه امروز اعضای این فراکسیون با معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور را تشریح کرد.

لاله افتخاری عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره جلسه امروز اعضای این فراکسیون با مولاوردی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده اظهار داشت: در جلسه امروز بحث بیمه زنان خانه‌دار را پیگیری کردیم. موضوع بیمه زنان خانه‌دار در سال 92 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید و بودجه‌ای برای آن در نظر گرفته شده بود اما شورای نگهبان این مصوبه را دارای ایراد دانست.

وی ادامه داد: برای اینکه بیمه زنان خانه‌دار هرچه زودتر اجرایی شود تصمیم گرفتیم امروز جلسه‌ای را در دفتر خانم مولاوردی برگزار کنیم. قرار شد معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری لایحه‌ای برای اجرای بیمه زنان خانه‌دار ارائه دهد تا این بیمه جزو یکی از بیمه‌ها قرار گیرد.

افتخاری با بیان اینکه در جلسه امروز اکثر اعضای فراکسیون حضور داشتند گفت: مباحث زیادی در جلسه امروز مطرح شد اما موضوع اصلی، بیمه زنان خانه‌دار و احتساب خانه‌داری به عنوان یک شغل بود که مورد توجه قرار گرفت. 

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon