راه اندازی بازارچه دائمی زنان توانمند مازندران


راه اندازی بازارچه دائمی زنان توانمند مازندران

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: بازارچه دائمی زنان توانمند سرپرست خانوار استان امسال راه اندازی می شود.

مریم جمشیدی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در ساری اظهار کرد: برای نخستین بار جشنواره ملی فیلم زن در دومین روز از هفته زن با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مرکز مازندران  برگزار می شود.

وی بر انسجام و وحدت‌ رویه مشاوران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها در زمینه امور بانوان تاکید کرد و افزود: مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی در انتخاب، معرفی زنان نمونه و ارائه برنامه‌های شاخص دقت لازم داشته باشند تا بانوان مورد بهترین تکریم‌ها قرار گیرند.

جمشیدی، توانمندسازی زنان استان را در اولویت برنامه‌های اداره کل بانوان و خانواده استانداری دانست و گفت: ایجاد بازارچه دائمی نیاز بانوان توانمند و سرپرست خانوار است، استانداری مازندران برای اجرایی شدن این کار به صورت تخصصی وارد شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران تصریح کرد: فرمانداری‌ها در ایجاد بازارچه دائمی زنان توانمند و سرپرست خانوار کوتاهی نکنند.

وی افزود: برای کاهش بیکاری، فقر و آسیب‌های اجتماعی با توانمندسازی و مهارت افزایی بانوان استان هر خانه باید به کارخانه تبدیل شود.

جمشیدی با برشمردن برنامه‌های هفته زن در مازندران گفت: امسال همه شهرهای استان برنامه‌های هفته زن را به صورت منطقه‌ای، استانی و ملی برگزار می‌کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران افتتاح نمایشگاه کارآفرینی، همایش استانی تجلیل از بانوان نمونه استان در مرکز مازندران، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و تجلیل از مادران نمونه شهدا و جانبازان د را از برنامه‌های محوری هفته زن در مازندران عنوان کرد.

انتهای پیام/ ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon