اصرار تولیدکنندگان بر افزایش ۱۵ تا ۲۲ درصدی قیمت سیمان

اصرار تولیدکنندگان بر افزایش 15 تا 22 درصدی قیمت سیمان

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل کارخانه سیمان لامرد با بیان اینکه تولیدکنندگان به هیچ عنوان حاضر به کاهش قیمت سیمان نیستند،گفت:تولید کنندگان سیمان علی‌رغم مخالفت وزارت صنعت با افزایش ۱۵ تا ۲۲ درصدی قیمت سیمان قیمت ها را به هیچ عنوان کاهش نخواهند داد.

ابراهیم غلام‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در رابطه به جلسه امروز تولیدکنندگان سیمان در انجمن صنفی کارفرمایان سیمان که به بهانه تصمیم ستاد تنظیم بازار و هیأت دولت در کاهش قیمت سیمان برگزار شده بود، اظهارداشت: در این جلسه  67 نفر از تولید کنندگان توافق کردند تا افزایش 15 تا 22 قیمت سیمان را علی رغم مخالفت وزارت صنعت، معدن و تجارت کاهش ندهند.

 وی با اشاره به اینکه افزایش اندک قیمت سیمان به هیچ عنوان شوکی را به بازار ایجاد نخواهد نمود، افزود: در حال حاضر دستمزد کارگران با 25 درصد افزایش، هزینه های تولید و قیمت گاز و برق نیز افزایش پیدا کرده است که در صورت عدم افزایش قیمت سیمان واحدهای تولیدی با ضرر های بسیاری در آینده روبه رو خواهند شد.

مدیرعامل کارخانه سیمان لامرد اضافه کرد: هم اکنون حدود 30 درصد از تولید کارخانجات سیمان صادر می شود که با افزایش قیمت سیمان می توانیم در حوزه صادرات نیز محصولات خود را با قیمت مناسبی به کشورها صادر نماییم .

 غلام زاده با اشاره به این مطلب که تولیدکنندگان به هیچ عنوان حاضر به کاهش قیمت سیمان نیستند، گفت: تصمیم اخیر انجمن صنفی کارفرمایان سیمان با حمایت تمام تولیدکنندگان سیمان مواجهه است و دولت باید دست از مخالفت برداشته و جهت حمایت از تولید تصمیمات مناسبی را اتخاذ نماید.

 انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه