افزایش ۵درصدی نرخ کرایه‌ تاکسی‌های قم در سال جدید


افزایش 5درصدی نرخ کرایه‌ تاکسی‌های قم در سال جدید

خبرگزاری تسنیم: مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از افزایش ۲۲. ۵ درصدی نرخ کرایه‌ تاکسی‌های درون شهری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مرتضی عزتی با بیان اینکه نرخ کرایه تاکسی‌ها طبق روال سال‌های گذشته بعد از کار‌شناسی و استعلام‌های کتبی در خصوص قیمت و بررسی نرخ بیش از 40 مورد کالا مانند (لاستیک، روغن، لوازم یدکی، اجرت‌ها و نرخ دستمزد واستهلاک سرمایه وغیره) تعیین شده است، اظهار کرد: افزایش تورم در پایان سال92 برای پیکان و پراید 32. 5درصد و سمند33. 5درصد بوده است.

وی افزود: این نرخ در سال جاری باجلسات کار‌شناسی متعدد با اعضای شورای اسلامی شهر قم در کمسیون مربوطه و با در نظر گرفتن افزایش در سال گذشته که 28. 5درصد بوده است و احتمال افزایش نرخ بنزین در سال93، با میانگین 22. 5درصد (که کاهش 6درصدی نسبت به سال گذشته می‌باشد) موافقت ومصوبات طی مراحل قانونی اقدام و ابلاغ شد که در صورت افزایش نرخ بنزین نیز همچون دوره‌های قبل کار‌شناسی و برابر ضوابط ومقررات اقدام خواهد شد.

عزتی خاطر نشان کرد: نظارت بر نرخ تاکسی‌ها به صورت مستمر انجام می‌شود و از ابتدای سال تاکنون تعداد شکایات در این خصوص بسیار کم بوده است.

وی گفت: 15بازرس از سوی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم و 15 بازرس از سوی شرکت‌ها به صورت مستقیم و ثابت بر فعالیت تاکسی‌ها در نقاط پر ترافیک شهر نظارت می‌کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon