مشکل کمبود آب در قزوین نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است


مشکل کمبود آب در قزوین نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل کمبود آب در قزوین نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، داوود محمدی در نخستین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان قزوین با موضوع بررسی وضعیت کنترل مگس زیتون طارم سفلی و خسارت سرمازدگی در بخش کشاورزی و باغی که امروز صبح در سالن اجتماعات باقرالعلوم (ع ) اداره کل مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت کشت و آب دو مقوله مهم و اساسی در کشاورزی است که باید مورد توجه جدی برنامه ریزان و دست اندرکاران قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مشکل آب و کمبود آن در استان قزوین محدودیت های زیادی را در استان بوجود آورده که می توان با تخصیص اعتبارات مناسب  در شورای آب کشور این  مشکل را مرتفع کرد.

محمدی امنیت غذایی را از سیاست های اقتصاد مقاومتی ذکر کرد و گفت: در تحقق اقتصاد مقاومتی توجه به امنیت غذایی مردم حیاتی است و در راستا باید در جهت افزایش تولید و تقویت بنیه مالی کشاورزان برنامه ریزی  و حرکت کنیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در شرایط تحریم با تکیه کردن به بخش کشاورزی نوین و تولید محصولات ارگانیک می توان نیاز کشور را به خوبی در داخل کشور تامین کنیم   و در این زمینه وابستگی به کشورهای دیگر نداشته باشیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس در ادامه به بحث آفت مگس زیتون در باغات منطقه  طارم سفلی اشاره کرد وگفت: با به کارگیری روشهای نوین می توان این آفت را در منطقه کنترل و از بروز خسارت به باغات جلوگیری کرد.

انتهای پیام/

دهه کرامت
پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon