دشمن قصد دارد سربازان ولایت را دچار دوقطبی کند

دشمن قصد دارد سربازان ولایت را دچار دوقطبی کند

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه موقت تهران گفت: دشمنان قصد دارند تا سربازان ولایت را دچار دوقطبی کنند و یک نیروی دیگر را در کنار ولایت فقیه مطرح سازند.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران امروز پنجشنبه در پانزدهمین سالگرد شهادت امیر سپهبد علی صیادشیرازی که باحضور مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تبریک فرارسیدن سال "فرهنگ و اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" گفت: شهید صیاد شیرازی مصداق بارز پیروی از اخلاق حضرت زهرا(س) و ائمه اطهار بود.

وی با اشاره به نشانه‌های مومن در قرآن کریم افزود: مومن به تعبیر قرآن کسی است که وجودش به خداوند باور و ایمان دارد و در عین حال از رهبری الهی نیز تبعیت می‌کند.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: در کنار ایمان به خداوند، پذیرش رهبری و ولایت رکن اساسی اسلام است از این رو مومن باید پذیرنده رهبری الهی باشد.

صدیقی تاکید کرد: شهید صیاد شیرازی وجودش از ایمان به خدا لبریز و سربازی وفادار برای ولایت فقیه بود.

وی خاطرنشان کرد: گروه انصار، زمانی که پیامبراکرم(ص) از مکه به مدینه مهاجرت کردند، خدمات زیادی به دین اسلام و نبی مکرم اسلام(ص) ارایه کردند ولی در نهایت با انحراف از ولایت، مسایل زیادی را بر حضرت فاطمه زهرا(س) و امیرالمونین علی(ع) وارد کردند.

امام جمعه موقت تهران افزود: مومن کسی است که اسلام را دینی بداند که واجد حکومت، فرهنگ، اخلاق، اقتصاد، سیاست خارجی و عرفان است از این رو مومن ارزشی برای اسلام سکولار و منزوی قایل نیست.

حجت‌الاسلام صدیقی ادامه داد: مقابله با حجاب، مقابله با قصاص و مقابله با روحیه رزمندگی، نوعی ارتجاع و واپسگرایی است چراکه ما پیش از این به حکومت ولایت فقیه ایمان آورده و دیگر نباید از این مقولات جاهلی غربی پیروی کنیم.

وی تصریح کرد: ملت ما تحت فرمان ولایت فقیه طی 8 سال جنگ تحمیلی توانست ارتش بعثی عراق و اجماع جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران را شکست دهد و دلیل این امر اجماع ملت بر سر ولایت فقیه است.

امام جمعه موقت تهران افزود: امرای ارتش و سرداران سپاه با التزام ولایت فقیه در دوران دفاع مقدس حماسه خلق کردند و سربلند از این معرکه خارج شدند.

صدیقی اظهار داشت: مراسم بزرگداشت شهید صیاد شیرازی هر‌سال باشکوه‌تر برگزار می‌شود و این امر نشان‌گر آن است که همرزمان آن شهید نیز اراده به ادامه راه ایشان دارند.

وی تصریح کرد: دشمنان قصد دارند سربازان ولایت را دچار دوقطبی کنند و یک نیروی دیگر را در کنار ولایت فقیه مطرح سازند بنابراین زیرکانه در تحقق این امر تلاش می‌کنند از این رو باید هوشیار باشیم.

امام جمعه موقت تهران در پایان تصریح کرد: شهید صیاد شیرازی الگوی تابنده‌ای بود برای نیروهای مسلح که در عملیات‌های زیادی از جمله مرصاد حماسه خلق کرده و امروز نیز راه آن شهید، رهروان زیادی دارد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon