بودجه شهرداری خوی به ۹۲۰ میلیارد ریال رسید

بودجه شهرداری خوی به 920 میلیارد ریال رسید

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای شهر خوی از تصویب بودجه ۹۲۰ میلیارد ریالی برای سال ۹۳ خبر داد.

غلامعلی شریف در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به اجرای پروژه های عمرانی جدید در خوی اظهار کرد: دو تقاطع غیرهمسطح در میدان جهاد و پل خاتون امسال در این شهر به اجرا درمی آیند.

وی گفت: برای اجرایی کردن فاز اول این دو تقاطع 140 میلیون تومان اعتبار اولیه نیاز است و برای اجرای تمام فازهای پروژه 25 میلیارد تومان اعتبار لازم است.

شریف افزود: عوارض دریافتی و درآمد شهرداری برای تامین اعتبار این پروژه ها محدود بوده و به همین جهت با تصمیم گیری های انجام گرفته و در صورت تصویب اعتبارات مورد نیاز از محل درآمد مشارکتی و سرمایه گذاری قابل دریافت است.

وی با اشاره به دیگر پروژه مهم خوی بیان کرد: آزاد سازی ضلع جنوب غربی مسیر کمربندی به طرف پل خاتون از دیگر پروژه هایی است که در اولویت قرار گرفته است.

رئیس شورای شهر خوی تصریح کرد: آزاد سازی باقی مانده این کمربندی می تواند به کاهش ترافیک و تسریع در رسیدن مسافران به مقصد کمک بزرگی کند.

وی با اشاره به بودجه سال 93 افزود: شهرداری خوی در ابتدا بودجه 85 میلیارد تومانی در نظر گرفته بود که پس از جلسات متعدد با سازمان های وابسته این بودجه به 92 میلیارد تومان تغییر یافت.

انتهای پیام/ ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon