تمام امکانات غرب در اختیار ناتوی فرهنگی است


تمام امکانات غرب در اختیار ناتوی فرهنگی است

خبرگزاری تسنیم: مسئول قرارگاه خاتم الاوصیاء(ص) با اشاره به اینکه تمام امکانات غرب در اختیار ناتوی فرهنگی است، گفت: غرب در حال جنگ تن به تن فرهنگی با تمام ملت ایران است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، حسین یکتا شامگاه پنجشنبه درجمع اعضای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی ایران در یزد، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس برای حفظ انقلاب اسلامی ایران خون‌های پاکی ریخته و خون دل‌ها‌یی خورده شد.

مسئول قرارگاه خاتم الاوصیاء(ص) با اشاره به اینکه نام سران استکبار و دیکتاتورها در طول تاریخ به فراموشی سپرده شده است، گفت: امروز اما نام و یاد امام خمینی(ره) در همه دنیا می‌درخشد.

جانباز و راوی دفاع مقدس افزود: امروز در کشورهایی مثل هند که عمدتا هندو هستند، مراسم‌های برای بزرگداشت شهدای هشت سال دفاع مقدس ایران برگزار می‌شود.

فعال فرهنگی انقلاب اسلامی تاکید کرد: امروز حاکمیت شهدا در تمام دل‌ها در سراسر جهان شروع شده است.

مسئول قرارگاه خاتم الاوصیاء(ص) گفت: ما الان در جنگ هستیم، در یک جنگ بسیار سخت، باید ببینیم آیا در این جنگی که الان هستیم، به گونه‌ای ظاهر شدیم که رضایت خداوند حاصل شود؟

یکتا تصریح کرد: جنگ هشت ساله آغازی بود بر یک پایان، پایان جهاد اصغر و آغاز جهاد اکبر، در واقع جنگ هشت ساله دفاع مقدس، ما را به جهاد اکبر وارد کرد.

وی عنوان کرد: استبکار در هیچ کجا عهد و پیمان خود را حفظ نمی‌کند، در قطعنامه 598 هم همینطور بود، آنها خودشان قطعنامه را نوشتند اما پس از امضای قطعنامه توسط ایران به ما حلمه کردند و وقتی ما با تمام قوا درمقابل آنها دفاع کردیم مجبور شدند دوباره قطعنامه را بپذیرند.

مسئول قرارگاه خاتم الاوصیاء(ص) گفت: بعد از جریان فتنه انحرافی، افرادی که در حال جنگ در جبهه جنگ نرم بودند، به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفتند و هر کسی با هزینه شخصی خودش جبهه‌ای را فعال کرد.

جانباز و راوی دفاع مقدس بیان کرد: در آن زمان من موسسه‌ای را دیدم که هزینه‌های آن به وسیله روزه استیجاری تامین می‌شد و به جنگ نرم با دشمن می‌پرداخت.

فعال فرهنگی انقلاب اسلامی اضافه کرد: بعد از جنگ نرم فتنه، ما تازه متوجه شدیم که موضوع خیلی پیچیده است و در آنجا فرمایشات مقام مظعم رهبری را درک کردیم که این عرصه را جهاد همه جانبه نامیدند.

مسئول قرارگاه خاتم الاوصیاء(ص) خاطرنشان کرد: بعد از این عرصه بسیار سخت، بیانات معظم له سبب شد که افرادی که در جبهه جنگ نرم فعالیت می‌کردند، دور هم جمع شوند.

یکتا گفت: در آن زمان هر کسی محدودیتی را  مطرح می‌کرد و از نبود امکانات گلایه داشت، فعالان جبهه جنگ نرم هم با توجه به همین محدودیت‌ها گرد هم آمده بودند و فعالیت خود را شروع کردند.

وی گفت: این دور هم جمع شدن ما به سبب امر از نهاد و شخص خاصی نبود بلکه همه ما احساس وظیفه و مسئولیت کردیم و روحیه بسیجی ما بود که ما را وارد میدان کرد.

مسئول قرارگاه خاتم الاوصیاء(ص) تصریح کرد: این تجمع سبب شد که جبهه فرهنگی مردمی حرفه‌ای تخصصی انقلاب اسلامی تشکیل شود و قرار شد در هر استان یک ستادی ایجاد شود.

جانباز و راوی دفاع مقدس تاکید کرد: در روز اول هم ما بیان کردیم که قصد هم افزایی وهمکاری با همه بخش‌ها را داریم، ما جایی که بسیج هست وارد نمی‌شویم مگر برای کمک به بسیج و برای اینکه با هم افزایی کار را بهتر کنیم.

فعال فرهنگی انقلاب اسلامی افزود: ما یقین کردیم که دشمن تا کندن ریشه کامل ما نمی‌ایستد و اصلا نباید به حرف‌هایی که می‌زند گوش داد چرا که آنها به هیچ چیز ما رحم نمی‌کنند.

مسئول قرارگاه خاتم الاوصیاء(ص) خاطرنشان کرد: دشمن امروز تمام آتش خود را بر روی نظام انقلاب اسلامی ایران قرار داده و سعی بر نابودی آن دارد.

یکتا گفت: تمام توان غرب بر روی ناتوی فرهنگی و اتاق‌های جنگ نرم قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: آنها برای نفر به نفر ما شبکه‌های اجتماعی مختلف ایجاد کرده‌اند و الان در حال جنگ تن به تن با ملت ایران هستند.

مسئول قرارگاه خاتم الاوصیاء(ص) گفت: تشکیل شورای عالی فضای مجازی د‌ر کنار شورای عالی اقنلاب فرهنگی به همین دلیل است.

جانباز و راوی دفاع مقدس تاکید کرد: امروز دشمن تمام قد به میدان آمده است، اما متاسفانه ما هنوز الگوی فرهنگی و جهاد فرهنگی را ترسیم نکرده‌ایم.

فعال فرهنگی انقلاب اسلامی افزود: رهبر معظم انقلاب امروز حکم داده‌اند، این را باید جدی بگیریم، الان حمله‌های دشمن به ثانیه نیست آنها در هر میکرو ثانیه حملات زیادی به ما می‌کنند.

مسئول قرارگاه خاتم الاوصیاء(ص) خاطرنشان کرد: کار جدی شده است، اگر به مدارس و دبیرستان‌ها برش نزنیم و روی افکار آنها کار نکنیم، نمی‌توانیم انتظاری داشته باشیم.

یکتا گفت: این نبرد تخصصی و حرفه‌ای است، همه موارد به همدیگر مرتبط هستند، فعالیت در این عرصه خیلی کار دارد.

انتهای پیام/ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon