متمکنین از دریافت یارانه خودداری کنند

متمکنین از دریافت یارانه خودداری کنند

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه بجنورد گفت: متمکنین با فداکاری خود از دریافت یارانه ها خودداری کنند تا منابع جدید صرف خدمات به نیازمندان شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های نماز جمعه با اشاره به سیاست های کلان سلامت و همچنین موضوع یارانه های نقدی اظهار کرد: وظایف وزارت بهداشت و درمان با اعلام سیاست های کلان حوزه سلامت توسط مقام معظم رهبری بیش از پیش افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: این سازمان باید تلاش کند با ارتقاء سیاست های جسمی و روانی، افراد جامعه را زیرپوشش های خود قرار دهد.

یعقوبی با بیان اینکه شرایط جامعه باید به گونه ای تغییر یابد که فرد بیمار در زمان بیماری خود مشغله ای به جز درمان خویش نداشته و موضوع هزینه های درمان به عنوان یک دغدغه در افکار فرد وجود نداشته باشد، گفت: البته تحقق این هدف نیازمند مشارکت عمومی مردم و همچنین انصراف متمکنین مالی است تا خدمت رسانی به مناطق محروم و همچنین نیازمندان افزایش یابد.

وی درباره تصمیمات پارلمان اروپا مبنی بر صدور قطعنامه ای مبنی بر عدم رعایت حقوق بشر در ایران تاکید کرد: اتحادیه اروپا ننگ دیگری بر سوابق خود افزود.

امام جمعه بجنورد با صراحت خطاب به سران این اتحادیه گفت: شما طفلان دبستانی ای بیش نیستید که باید برای آموزش حقوق بشر در مکتب اسلام که برای همه موجودات احترام قائل است درس بیاموزید.

یعقوبی افزود: این نهایت حماقت و بی شرمی شماست که بحث آزادی همجنس بازی و اختصاص محلی در تهران برای رسد فعالیت های ایران را در قطعنامه بین الملی مطرح می کنید و نشان می دهد شما همچنان اقتدار و شرف ملت ایران را به خوبی نشناخته اید.

امام جمعه بجنورد در بخش دیگری از سخنان خود ضرورت توجه به رخنه های فرهنگی که مورد اشاره مقام معظم رهبری قرار گرفت و همچنین رخوت های فرهنگی را یادآور شد و گفت: علاوه بر تلاش دشمنان برای تغییر فرهنگ کشور و سوق دادن آن به سوی فرهنگ غربی، باید سستی های موجود در کشور را نیز در زمینه توجه به مسائل فرهنگی مورد بررسی و قرار داد و آن‌ها را حل وفصل کرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon