طرح‌های نیمه تمام تولیدی از محل هدفمندی یارانه‌ها تکمیل شوند


طرح‌های نیمه تمام تولیدی از محل هدفمندی یارانه‌ها تکمیل شوند

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم شهرستان های پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد ما این بوده است که دولت در فاز جدید هدفمندی یارانه ها بخشی از منابع حاصل از این محل را صرف تکمیل پروژه های نیمه تمام و تولیدی موثر کند.

حجت الاسلام حبیب برومند در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار کرد: حجم پروژه های نیمه تمام در کشور بسیار بالاست و اگر دولت حتی 4 سال منابع خود را به این حوزه اختصاص دهد باز هم با نقص رو به رو می شود.

وی افزود: با اولویت تکمیل پروژه های بخش های سلامت و تولید و کارآفرینی می توان اجرای این طرح ها را در اولویت قرار داده و نسبت به حرکت موثر در این حوزه بیش از هر زمان دیگر کمک کرد.

برومند تکمیل بیمارستان 142 تخت خوابی پارس آباد، تکمیل شبکه فاضلاب، طرح های آبرسانی به روستاها، تکمیل پایاب سد خداآفرین، سالن مسافری پایانه مرزی بیله سوار و تجهیز بیمارستان شهرستان مرزی بیله سوار از جمله این طرح ها و پروژه های مهم و سرنوشت ساز بیان کرد.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: در سطح استان اردبیل نیز ما به تکمیل راه آهن اردبیل، پتروشیمی، بیمارستان تروما، فعال شدن منطقه آزاد و ادامه توسعه منطقه آزاد ارس تا سرعین به عنوان قطب گردشگری کشور نساز داریم.

وی تصریح کرد: نمایندگان استان تلاش می کنند تا در دور جدید فعالیت مجمع به سرانجام رسیدن این پروژه ها را از طریق وزرا و مسئولان دولتی پیگیری کرده و از محل فاینانس و یا برخی دیگر از طرح ها و پروژه های پردرآمد بتوانند این خواسته ها را جامه عمل بپوشانند.

نماینده مردم شهرستان های پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قرار است از اردبیهشت ماه عملیات اکتشاف و استخراج نفت مغان آغاز شود که در این زمینه در قدم اول 4 چاه نفتی حفاری شده و نسبت به بهره گیری از فاینانس خارجی به ویژه کرواسی و اوکراین در این امر استفاده جدی می شود.

برومند با اشاره به آغاز دور جدید از ثبت نام ها برای دریافت یارانه نقدی افزود: اغلب نمایندگان مجلس از دریافت یارانه  در دور جدید انصراف دادند چرا که اعتقاد ما بر این است که با این حرکت می توان به دولت در سامان دادن وضعیت اقتصادی با تکیه بر منابع داخلی و بهبود روابط خارجی بهتر از گذشته کمک کرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon