روایت پاره‌های عاشقی در یادواره شهید هدایی قم


روایت پاره‌های عاشقی در یادواره شهید هدایی قم

خبرگزاری تسنیم: راویان دفاع مقدس و همرزمان شهید هدایی، پاره‌های عاشقی و بدن‌های جداشده را در بیست و هفتمین یادواره شهید هدایی و شهدای محله چهارمردان قم روایت کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم و به نقل از  روابط عمومی سپاه استان قم، در بیست و هفتمین یادواره شهید هدایی و شهدای مسجد و محله چهارمردان قم که به همت پایگاه شهید هدایی حوزه چهار شهید ورزمنده و با حضور جانشین فرماندهی سپاه استان و جمعی از همرزمان شهید، اهالی محل و مسئولان سپاه و بسیج برگزار شد، ابتدا حجت الاسلام قربانی از اساتید حوزه علمیه در سخنانی به موضوع فرهنگ ایثار و شهادت و ارتباط وصایای شهدا با سبک زندگی اسلامی و ولایی پرداخت.

حسین اروج فرمانده گردان سیدالشهدا (ع) لشکر 17 علی بن ابی طالب (ع) در دوران دفاع مقدس به همراه دایی رضایی، طلوعی و سید حمید سجادی از همرزمان شهید هدایی در سخنانی به بیان روحیات و خاطرات شهید هدایی و سایر شهدای عملیات کربلای چهار، پنج و هشت در منطقه شلمچه و همچنین روایت بدن‌هایی که در راه دفاع از دین عاشقانه تکه تکه شدند، پرداختند.

شعر خوانی در وصف مقام شهدا و نوحه خوانی در مصیبت عزای حضرت زهرا (س) و‌ام البنین (س)، از بخش‌های دیگر این مراسم بود.

در این مراسم مختاران فرمانده ناحیه بسیج امام حسین (ع) و جمعی از اعضای شورای ناحیه و حوزه چهار بسیج شهید ورزنده نیز حضور داشتند.

شهید سید حسین هدایی فرمانده گروهان حرّ از گردان سیدالشهدا (ع) بود که در سن 24 سالگی در تاریخ 22 فروردین 66 در منطقه عملیاتی کربلای هشت به شهادت رسید.

انتهای پیام/ ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon