معلم شیروانی برتر کشوری شد

معلم شیروانی برتر کشوری شد

خبرگزاری تسنیم: معاون توسعه پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: "حسن فریدی"، معلم و محقق شیروانی به عنوان معلم نمونه خراسان شمالی در سطح کشور معرفی شده است.

قنبرعلی خوش‌آئینه در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار کرد: در سطح استانی نیز از 74 پرونده رسیده از شهرستان ها، 11 نفر به عنوان نمونه استانی انتخاب شدند که قرار است همزمان با هفته معلم تقدیر و تجلیل شوند.

وی در باره برترین های فرهنگیان در سطح مناطق استان گفت: سهم شهرستانی خراسان شمالی برای انتخاب برترین ها در سطح مناطق، معرفی 257 برگزیده بود که در برخی از شهرستان ها مشمولان، موفق به کسب حد نصاب نمره نشدند.

خوش آئینه تصریح کرد: داوران در کمیته داوری ستاد بزرگداشت هفته معلم، هشت نفر در شهرستان راز و جرگلان، 76 نفر در بجنورد، هشت نفر در گرمه، 15 نفر در جاجرم، 41 نفر در شیروان، 15 نفر در فاروج، 34 نفر در اسفراین، پنج نفر در بام و صفی آباد و 30 نفر در مانه و سملقان را به عنوان فرهنگیان و معلمان برتر در سطح منقطقه ای انتخاب کردند.

معاون توسعه پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش خراسان شمالی افزود: برترین های منطقه ای در همایش های شهرستانی مورد تقدیر قرار می گیرند.

خوش آئینه تصریح کرد: برترین های سطح منطقه ای سه میلیون ریال و نمونه های سطح استانی پنج میلیون ریال کارت هدیه دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه برترین های کشوری نیز قرار است 50 میلیون ریال هدیه نقدی دریافت کنند افزود: البته این رقم ها هنوز توسط وزارت آموزش و پرورش نهایی و قطعی نشده است. 

معاون توسعه پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش خراسان شمالی با اشاره به اینکه نمونه های فرهنگی در 27 گروه سنجیده و انتخاب شده اند افزود: سه معلم در گروه عشایر و چند پایه، سه نفر در گروه فناوری، سه نفر در گروه جوان، سه نفر در گروه زنان موفق، سه نفر در گروه شاهد، سه نفر در گروه معلمان خیر و 8 نفر نیز در گروه معلمان بازنشسته به عنوان فرهنگی برگزیده در خراسان شمالی تقدیر می شود.

انتهاب پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon