آغاز فعالیت نمایندگی مجمع جهانی اخلاق زیستی در اردبیل


آغاز فعالیت نمایندگی مجمع جهانی اخلاق زیستی در اردبیل

خبرگزاری تسنیم: رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل گفت: نمایندگی مجمع جهانی اخلاق زیستی برای اساتید در ساختمان پژوهشکده دانشگاه پیام نور استان و برای دانشجویان در مرکز اردبیل شروع به فعالیت کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ولی اله خوشطینت در جلسه بررسی مسائل و مشکلات واحد دانشگاه پیام نور شهرستان نیر با اشاره به رشته های فعال این دانشگاه اظهار کرد: در سطح دانشگاه های پیام نور استان اردبیل 264 رشته محل در 13 مرکز و واحد با 21 هزار دانشجو درحال علم آموزی است که یکی از برنامه های این دانشگاه جذب هیئت عملی بوده و سعی داریم رشته های کارشناسی ارشد را نیز گسترش دهیم.

وی تجهیز و تکمیل کتابخانه و آزمایشگاه های تمامی دانشگاه های پیام نور استان را از جمله برنامه های کیفی این دانشگاه بیان کرد و گفت: آزمایشگاه قطبی استان اردبیل در زمینی به مساحت 3 هزار متر مربع در حال احداث است که برای تکمیل آن اعتباری بایش از 16 میلیارد ریال اختصاص یافته است.

خوشطینت تصریح کرد: چهار سالن فرهنگی،  ورزشی در شهرستان های گرمی، اردبیل، مشکین شهر و خلخال و چهار مجموعه فرهنگی در مشکین شهر، گرمی، خلخال و پارس آباد در حال احداث است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل با تشریح احداث ساختمان آموزش مرکز اردبیل و شهرستان سرعین افزود: ساختمان آموزش مرکز اردبیل در زمینی به مساحت 2 هزار و 350 مترمربع با اعتبار 12 میلیارد ریال و ساختمان آموزش سرعین هم در زمینی به مساحت 2 هزار و 350 متر مربع با اعتبار 12 میلیارد تومان در حال احداث است.

وی با بیان انجام برنامه های فرهنگی در سال گذشته گفت: سال گذشته نزدیک به یک هزار برنامه فرهنگی درسطح استان اردبیل انجام گرفت که در این باره دانشگاه پیام نور استان در سطح کشور مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت.

خوشطینت بیان کرد: دانشگاه پیام نور استان اردبیل در قسمت اداری و رفاهی هم رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داده است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل با اشاره به تجهیز و تکمیل کتابخانه و آزمایشگاه دانشگاه واحد شهرستان نیر افزود: میدان چمن فوتبال و والیبال در این دانشگاه فضا سازی خمی شود.

در این جلسه فرماندار نیر هم خواستار ارتقای سطح کیفی و کمی دانشگاه پیام نور واحد نیر و ارتقای رشته های این دانشگاه شد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon