«مجاهدت‌های خاموش»؛ اولین یادواره دانشجویی شهدای غرب کشور

«مجاهدت‌های خاموش»؛ اولین یادواره دانشجویی شهدای غرب کشور

خبرگزاری تسنیم: مسئول شاخه جوانان هیأت رزمندگان غرب و شمال غرب کشور گفت: امروز اولین یادواره دانشگاهی از سلسله یادواره‌های "مجاهدت‌های خاموش" به منظور معرفی شهدای غرب کشور به جامعه دانشگاهی برگزار می‌شود.

اولین یادواره دانشگاهی از سلسله یادواره‌های "مجاهدت‌های خاموش" برگزار می‌شود. زینب رستگار پناه مسئول شاخه جوانان هیأت رزمندگان غرب و شمال غرب کشور در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم با اعلام این خبر گفت: شاخه جوانان هیأت رزمندگان اسلام غرب و شمال غرب کشور متشکل از فرزندان رزمندگان کُرد و رزمندگان فارس کشور است که فعالیت‌های مختلف فرهنگی از جمله معرفی سبک زندگی اسلامی به جوانان، معرفی مناطق غرب کشور به آن‌ها و برگزاری یادواره‌ها داشته‌اند.

وی افزود: به منظور معرفی شهدای غرب کشور به جامعه دانشگاهی در نظر داریم 4 یادواره دانشگاهی برای این شهدای مظلوم با عنوان "مجاهدت‌های خاموش" برگزار کنیم که اولین آن‌ها امروز یکشنبه 24 فروردین93  در دانشگاه الزهرا برگزار می‌شود. این همایش با همکاری دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه برپا می‌شود و طی آن دو تن از شهیدان شهرستان بانه معرفی و خانواده‌های آنان تقدیر خواهند شد.

رستگار پناه در ادامه تصریح کرد: در این مراسم که همزمان با روز تکریم از مادران و همسران شهدا برگزار می‌شود، از همسر این دو شهید به نام‌های شهید "قاسم نصراللهی" فرمانده سپاه بانه و شهید "طالب حسنی" از شهدای پیشمرگان کُرد مسلمان تقدیر خواهد شد. این مراسم ساعت 14:30 دقیقه در یک فضای دانشجویی آغاز خواهد شد و برنامه گفتگو با "حسن قلیان" یکی از جانبازان منطقه غرب کشور ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران