انجام هماهنگی‌های لازم برای بازگشت زائران آذری حادثه دیده


انجام هماهنگی‌های لازم برای بازگشت زائران آذری حادثه دیده

خبرگزاری تسنیم: مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در اردبیل گفت: با هماهنگی مسئولان دو کشور در حال حاضر مشکل خاصی برای بازگشت سرنشینان خودروی گرفتار حریق آذربایجان وجود ندارد و ما در روزهای آینده شاهد بازگشت زائران آذربایجان به کشورشان می شویم.

علی میرزایی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار کرد: با رایزنی‌هایی که با سرکنسولگری آذربایجان در تبریز داشتیم مشکل به وجود آمده در تردد آذری های دچار حادثه برطرف شده و با تهیه خودروی آنها که در آتش سوزی مسیر اردبیل-سرچم از بین رفته است مشکلی در عزیمت این مسافران خارجی به وجود نمی آید.

وی گفت: با هماهنگی  مسئولان دو کشور در حال حاضر مشکل خاصی برای سرنشینان خودروی دچار حریق آذربایجان وجود ندارد و ما در روزهای آینده شاهد بازگشت زائران آذربایجان به کشورشان می شویم.

به دنبال حادثه آتش سوزی اتوبوس، 42 زائر کشور آذربایجان در محور اردبیل-سرچم و نجات آنها از مهلکه آتش سوزی پلیس راه استان اردبیل اعلام کرده تیم عملیاتی اعزامی از تهران، حادثه پیش آمده را بررسی می کند تا علل و عوامل این آتش سوزی مشخص شود.

پلیس راه اردبیل در بیان علت اولیه این حادثه نقص فنی خودرو را عامل اصلی اعلام کرد که در این آتش سوزی 100 درصد اتوبوس زائران آذربایجان آسیب دیده و به هیچ یک از سرنشینان آن آسیبی وارد نشده است.

انتهای پیام/ ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon