آمریکا و اروپا حق ندارند دستاوردهای هسته ای ما را بازیچه قرار دهند


آمریکا و اروپا حق ندارند دستاوردهای هسته ای ما را بازیچه قرار دهند

خبرگزاری تسنیم: پدر شهید احمدی روشن گفت: آمریکا و اتحادیه اروپا حق ندارند دستاوردهای هسته ای ما را بازیجه مطامع خود قرار دهند تا جمهوری اسلامی ایران را در حوزه های مختلف تحت فشار بگذارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، رحیم احمدی روشن در همایش "فن آوری هسته ای آری اما بمب هسته ای هرگز" در دانشکاه اردبیل اظهار کرد: امروز قدرت های مادی و اهریمنی دنیا تمام فشار و هجمه های خود را تحت لوای انرژی هسته ای اما با مقاصدی دیگر به کار گرفتند تا جمهوری اسلامی ایران را از داشتن امتیازات انسانی و اسلامی محروم کنند اما آگاه نیستند که این برتری انسانی و ارزشی در ذات این ملت نهادینه شده است.

وی بیان کرد: ما شهیدانی همچون مصطفی احمدی روشن را تقدیم راه آرمانی این نظام کردیم تا آینده ای درخشان داشته باشیم نه اینکه بخواهیم ذلتی را بپذیریم و به خاطر تنگناها و مشکلات اقتصادی به همه این سرمایه ها پشت پا بزنیم.

 پدر شهید احمدی روشن از شهدا به عنوان چشم و چراغ  این ملت و سمبل عزت و آزادی همیشه به تجلی نشسته  انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز به سرمایه های انسانی و ارزشی خود به مانند جوانان برومند مراکز علمی تحقیقی و دانشجویی به خود می بالد که این نسل می توانند آینده روشنی را برای این سرزمین والا رقم بزنند.

وی تصریح کرد: مسیر پیموده شده مسیری روشن و عزتمند است که ر اه برگشتی از آن  وجود ندارد و همه باید سعی کنیم تا این مسیر نورانی تقویت شده و استمرار پیدا کند چرا که شهدا جز مقاومت و تبعیت از ولایت از ما چیزی نمی خواهند.

احمدی روشن با برشمردن خصوصیات و ویژگی های شهدای هسته ای کشورمان افزود: این شهدا با سعی و تلاش خود در جبهه علمی و تقدیم خون خود برگ زرینی را به دفتر افتخار آمیز این ملت گشودند و به  همه دشمنان گوشزد کردند که مراقب راه انحرافی خود باشند.

وی اظهار کرد: هیچ کشوری  به اندازه جمهوری اسلامی ایران در برابر فزون خواهی استکبار جهانی ایستادگی نکرده و هرگز از مرام بهمن 57 برنگشته است.

انتهای پیام/
 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon