عزیمت اکیپ‌های سیار پست اردبیل به ۲۵۰ روستا برای ثبت نام یارانه‌ها


عزیمت اکیپ‌های سیار پست اردبیل به 250 روستا برای ثبت نام یارانه‌ها

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل پست استان اردبیل از عزیمت اکیپ های سیار پست استان به ۲۵۰ روستای محروم برای ثبت نام روستاییان در قالب فرم های تعیین شده برای آنها خبر داد.

احمد عبدالهی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار کرد: در پنجمین روز از ثبت نام ها اداره کل پست استان اردبیل بدون توجه به اولویت روزهای گذشته از تمامی خانوار هایی که تا کنون و در 5 مرحله سپری شده به هر دلیلی اقدام به ثبت نام در دریافت یارانه نکردند در صورت علاقمندی ثبت نام  آنها را انجام می دهد.

وی افزود: برای سهولت ثبت نام هموطنان ساکن در مناطق روستایی اداره کل پست استان اردبیل اقدام به توزیع فرم های دست نویس برای یارانه بگیران این مناطق کرده است.

عبدالهی از عزیمت اکیپ های سیار پست استان به 250 روستای محروم برای ثبت نام روستاییان در قالب فرم های تعیین شده خبر داد و گفت: تلاش ما بر این است تا با جمع آوری اطلاعات مورد نیاز از طریق بخشداری ها و فرمانداری ها اقدام به وارد کردن اطلاعات روستاییان کنیم تا آنها مشکل و دغدغه ای از این بابت نداشته باشند.

مدیرکل پست استان اردبیل تصریح کرد: سرپرستان خانوارهایی که احتمال می دهند در روزهای آینده به دلیل مسافرت یا انجام ماموریت امکان ثبت نام برای آنها میسر نیست می توانند با مراجعه به پست و ثبت اطلاعات خود در فرم های تعیین شده در این زمینه اقدام لازم را انجام دهد.

عبدالهی بیان کرد: ما در مناطق روستایی مشگین شهر و گرمی در سه روز گذشته اکیپ هایمان  را به دلیل نبود زیرساخت برق و مخابرات مستقر کردیم تا ثبت نام های متقاضیان روستایی را انجام دهند چرا که آنها به دلیل طولانی بودن مسیر از روستا به شهر امکان حضور و ثبت نام ندارند.

وی افزود: بیش از 150 دفتر ICT روستایی و دفاتر پیشخوان دولت آماده ثبت نام برای سرپرستان خانوارهای است که قصد انصراف نداشته و می خواهند در فاز دوم هدفمندی ثبت نام کنند.

انتهای پیام /

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon