سازمان ملل آمریکا را از دخالت در امور خود منع کند


سازمان ملل آمریکا را از دخالت در امور خود منع کند

خبرگزاری تسنیم: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان ملل آمریکا را از دخالت در امور خود منع کند چرا که ایران قصد تغییر گزینه نماینده دائم خود در سازمان ملل را ندارد.

منصور حقیقت‌پور در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار کرد: قطعنامه آمریکایی ها در منع ورود نماینده ایران به سازمان ملل هیج ارزشی ندارد و آنها بهتر است در بیان واقعیت ها صادق باشند و اجازه ندهند بیش از این آبرویشان به خطر افتد.

وی با اشاره به استقلال سازمان ملل در این زمینه گفت: سازمان ملل باید در برابر موضع گیری خصمانه آمریکا در منع ورود نماینده ایران در سازمان ملل اقدام روشن و شفافی را انجام دهد چرا که شایسته نیست این سازمان که عنوان حامی حقوق بشر و منافع ملت ها را یدک می کشد، این گونه به آمریکایی ها باج دهد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: آمریکایی ها حق ندارند منعی برای ورود نمایندگان کشورهای مختلف به ویژه نماینده ایران حمید ابوطالبی به وجود آورند و یا بخواهند در این زمینه کارشکنی کنند چرا که اگر این اتفاق بیافتد ایران در قبال این رفتار متناقض آمریکایی ها موضع سخت می گیرد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این رفتارهای قلدرمآبانه از آمریکایی ها زیاد هم دور از انتظار نیست چرا که آنها  در قبال جمهوری اسلامی ایران کارنامه سیاه قطوری دارند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon