۲۵ درصد ظرفیت اینترنت اردبیل خالی است


25 درصد ظرفیت اینترنت اردبیل خالی است

خبرگزاری تسنیم: مدیر عامل شرکت مخابرات استان اردبیل گفت: ۲۵ درصد ظرفیت اینترنت پر سرعت در استان اردبیل به رقم پهنای باند خالی است.

یاور محمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار کرد: پهنای باند اینترنت استان برای توسعه بخش های مختلف 600 مگابایت در ساعت است که در ساعت اوج مصرف کنندگان اینترنت یک چهارم این ظرفیت خالی به نظر می رسد.

وی با بیان اینکه تمام شهر، بخش ها و بیش از 600 روستای استان از اینترنت پر سرعت برخوردار هستند، گفت: ما از طریق دفاتر مخابرات در روستاها آماده واگذاری اینترنت پر سرعت هستیم و در این زمینه هیچ محدودیت و مشکلی وجود ندارد.

محمد حسینی افزود: درحال حاضر در استان اردبیل بیش از72 هزار مشترک اینترنت داریم که به صورت روزانه و با کمترین نارسایی در برقراری ارتباط از خدمات اینترنتی شرکت مخابرات بهره مند هستند.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان اردبیل د مورد مشکلات روزهای اول ثبت نام یارانه بگیران تصریح کرد: این مشکل هیچ ربطی به سامانه اینترنتی پر سرعت استان نداشت مشکل پیش آمده مربوط به سایت رفاهی بود که به دلیل حجم مراجعات زیاد امکان ورود به این سامانه نارسایی های داشت که با تلاش دستگاه های مورد نظر در سطح ملی این مشکل برطرف شد.

وی فعالیت 150 دفترICT روستایی و بیش از 300 پیشخوان و دفاتر پستی و مخابراتی روستایی را در انجام ماموریت ثبت نام یارانه بگیران بیان کرد و گفت: سرپرستان خانوار ها بدون مشکل خاص می توانند ثبت نام های خود را انجام دهند.
انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon