ایران فراتر از یک پرنده برای گربه‌‌ها خواهد بود؟ + فیلم

ایران فراتر از یک پرنده برای گربه‌‌ها خواهد بود؟ + فیلم

خبرگزاری تسنیم: یک شبکه تلویزیونی بلژیک به تحلیل شرایط تیم ملی فوتبال ایران پرداخت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تا آغاز رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل که تیم ملی کشورمان در گروه F با آرژانتین، نیجریه و بوسنی‌و‌هرزگوین همگروه است تنها 59 روز باقی مانده است.

شبکه تلویزیونی «RTBF» بلژیک در گزارشی با تیتر «آیا ایران فراتر از یک پرنده برای گربه‌‌ها خواهد بود؟»  اقدام به معرفی تیم کشورمان کرده است. در ابتدای این گزارش آمده است: « قطعا ایران در رقابت‌های جام جهانی 2014 شانسی برای قهرمانی ندارد ولی کارلوس کی‌روش و رضا قوچان‌نژاد نمی‌خواهند همانند یک پرنده‌ شکار گربه‌ها شوند و رقبای ایران یعنی آرژانتین، نیجریه و بوسنی‌و‌هرزگوین انتظار رویارویی با ایرانیان پرشوری را دارند.

در ادامه این گزارش آمده است: «شاخص‌ترین چهره تیم ملی ایران به طور حتم کارلوس کی‌روش، سرمربی پیشین رئال‌مادرید و تیم ملی پرتغال و دستیار پیشین سرالکس فرگوسن در منچستریونایتد است. این مربی پرتغالی تیم ملی ایران را به مرحله پایانی جام جهانی رساند تا چهارمین حضور این تیم در این تورنمنت معتبر پس از حضور در جام‌های جهانی 1978، 1998 و 2006 رقم بخورد.»

گزارش اینگونه ادامه پیدا می‌کند: «ایران بلیت سفر به برزیل برای حضور در مرحله پایانی جام جهانی را در کره‌جنوبی به دست آورد. شاگردان کی‌روش با گل قوچان‌نژاد، مهاجم پیشین استاندارد لیژ که حالا به چارلتون انگلیس ملحق شده یک بر صفر بر کره جنوبی، رقیب دیرینه خود غلبه کردند.»

در انتهای این گزارش می‌خوانیم: «رضا در کنار اشکان دژاگه یکی از ستاره‌های تیم کارلوس کی‌روش است. دژاگه 27 ساله هم که در آلمان متولد شده با ولفسبورگ قهرمانی در بوندس‌لیگا را تجربه کرده و پیش از اینکه به تیم ملی ایران ملحق شود در تمامی رده‌های سنی آلمان (به غیر از تیم ملی فوتبال آلمان) بازی کرده است. اشکان در حال حاضر در تیم فولام انگلیس عضویت دارد.»

در فیلم زیر می‌توانید گزارش این شبکه تلویزیونی بلژیک در خصوص تیم ملی ایران را ببینید.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon