برگزاری دومین جلسه شورای ساماندهی کودکان خیابانی فردا با حضور ربیعی

برگزاری دومین جلسه شورای ساماندهی کودکان خیابانی فردا با حضور ربیعی

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل دفتر آسیب های اجتماعی وزارت تعاون،‌کارورفاه اجتماعی اعلام کرد :‌ دومین جلسه شورای ساماندهی کودکان خیابانی فردا با حضور علی ربیعی ،‌ وزیر تعاون،‌کارورفاه اجتماعی تشکیل می شود .

به گزارش تسنیم به نقل از مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت تعاون،‌کارورفاه اجتماعی ، روزبه کردونی ادامه داد :‌ بنابرتاکید وزیرتعاون،‌کارورفاه اجتماعی برموضوع ساماندهی کودکان خیابانی ،  با هم اندیشی  جمعی از نمایندگان NGOهای این حوزه تصمیم گرفتیم برای پرداخت علمی و دقیق به موضوعات این حوزه "اتاق فکر" تشکیل دهیم .

وی خاطرنشان کرد :‌ این اتاق فکر با حضور نمایندگانی از NGOها، اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها ، نمایندگان دفتر آسیب‌های اجتماعی وزارت تعاون‌،‌کارورفاه اجتماعی  و سازمان بهزیستی تشکیل  و درآن به اولویت‌های مورد پیگیری در شورای ساماندهی کودکان کار و خیابان پرداخته  می‌شود .

مدیرکل دفترآسیب های اجتماعی وزارت تعاون،‌کارورفاه اجتماعی یاد آورشد :‌  شورای ساماندهی کودکان خیابانی که از سال 84 تاسیس شده است پس از 8 سال تعطیلی، بنا دارد که با تاکید دکترعلی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دومین جلسه خود را در هفته جاری با حضور 11 عضو این شورا برگزار کند.

لازم به ذکر است که وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، آموزش و پرورش، بهداشت، سازمان بهزیستی، نیروی انتظامی، شهرداری از جمله 11 عضو این شورا هستند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه