دومین روز از رزمایش اقتدار ۳ در قصرشیرین برگزار شد


دومین روز از رزمایش اقتدار 3 در قصرشیرین برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت: دومین روز از رزمایش "اقتدار ۳" در منطقه عمومی قصرشیرین با اجرای برنامه راپل و چترریزی و ادامه آموزش‌های مرتبط با تهدیدات برگزار شد.

سردار کیومرث شیخی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به برگزاری دومین روز رزمایش "اقتدار 3" اظهار کرد: در این روز برنامه‌های از پیش تعیین شده توسط نیروهای مرزبانی حاضر در این رزمایش انجام شد.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه اقتدار، سطح آگاهی و آموزش و تعامل بین‌ استان‌های غرب کشور است را از اهداف این رزمایش بیان کرد و افزود: رزمایش مرزبانی ناجا با عنوان رزمایش "اقتدار 3" با حضور استان‌های غرب کشور در منطقه خان‌لیلی قصرشیرین در حال برگزار است.

سردار شیخی با اشاره به اجرای برنامه راپل و چترریزی در روز دومین این رزمایش گفت: استفاده از آخرین تجهیزات نوین که باید نیروهای مرزبانی با آنها آشنایی داشته باشند روز گذشته انجام شد و یگان‌های شرکت‌کننده از شمالغرب و غرب با این تجهیزات آشنا شدند.

فرمانده مرزبانی کرمانشاه از برگزاری ادامه آموزش‌های مرتبط با تهدیدات در دومین روز رزمایش خبرداد و افزود: آموزش یگان‌های شرکتکننده در رزمایش متناسب با ماموریت‌های استان‌های شرکت در این رزمایش از جمله این برنامه‌ها بود.

سومین رزمایش مرزبانی ناجا تحت عنوان "اقتدار 3" از 24 فروردین ماه در شهرستان قصرشیرین واقع در غرب استان کرمانشاه با حضور 80 گروهان از نیروهای مرزبانی استان‌های غرب کشور آغاز شده است و تا فردا ادامه دارد.

انتهای پیام /

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon