یورش "خفاشهای شب" به منازل شهروندان بحرینی

یورش "خفاشهای شب" به منازل شهروندان بحرینی

خبرگزاری تسنیم: منابع خبری محلی در بحرین اعلام کردند که نیروهای امنیتی رژیم آل‌خلیفه به صورت وحشیانه‌ای به مناطق "عالی" و "اسکان عالی" یورش برده و ۱۲ شهروند را بازداشت کرده‌اند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری اللؤلؤه، نیروهای امنیتی رژیم آل‌خلیفه بامداد روز گذشته (دوشنبه) به صورت وحشیانه‌ای به منازل مسکونی مردم در مناطق عالی و اسکان عالی یورش بردند که این عملیات سه ساعت به طول انجامیده و 12 تن بازداشت شدند.

نیروهای امنیتی با خودروهای زرهی خود در بخش‌های مختلف مناطق عالی و اسکان عالی مستقر شده و بالگرد‌های نظامی نیز اقدام به پرواز در ارتفاع پایین کردند، هم زمان نیز برخی از گروه‌های نظامی با شکستن درب منازل به داخل آن‌ها یورش بردند.

جمعیت الوفاق بحرین نیز در این خصوص اعلام کرد، نیروهای نظامی آل خلیفه تا بن دندان مسلح  به خانه‌های مردم یورش برده و تعددی از جوانان را بازداشت کرده اند.

 الوفاق همچنین تصویری از یورش نیروهای امنیتی آل‌خلیفه به منازل مسکونی مردم را در صفحه رسمی خود بر روی تویتر منتشر کرده و در توضیح آن نوشته است: "تصویری از خفاش‌های شب هنگام یورش به منازل شهروندان در منطقه عالی و ایجاد فضای رعب و وحشت".

از سوی دیگر جریان اسلامی "الوفاء" تاکید کرد که این‌گونه اقدامات نظامیان آل‌خلیفه در جهت انتقام گیری از ساکنان این منطقه که علیه رژیم‌آل‌خلیفه ایستادگی کرده‌ و در فعالیت‌های مختلف ضد دولتی همچون انقلاب 14 فوریه مشارکت داشته‌اند، صورت می‌گیرد.

نیروهای امنیتی آل‌خلیفه همچنین در اقدامی جداگانه هفت جوان بحرینی را در منطقه "مصلی" بازداشت کرده‌اند، تاکنون هیچ اطلاعاتی از سرنوشت این افراد به دست نیامده است.

انتهای پیام/ر

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان