برپایی نمایشگاه سلامت در مدارس ابتدایی استان کرمانشاه


برپایی نمایشگاه سلامت در مدارس ابتدایی استان کرمانشاه

خبرگزاری تسنیم: مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: همزمان با آغاز هفته سلامت در هفته نخست اردیبهشت نمایشگاهی پیرامون شعار امسال هفته سلامت در مدارس ابتدایی استان برپا می‌شود.

سلیمان محبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به آغاز هفته سلامت از ابتدای اردیبهشت ماه، برنامه‌هایی همچون اجرای مسابقات فرهنگی و بهداشتی متناسب با روزشمار هفته سلامت و تقدیر از طرح‌های منتخب مسابقات استانی در رشته‌های نقاشی، مقاله و غیره در این هفته انجام می‌شود.

وی افزود: با توجه به شعار هفته سلامت در سال 93 تحت عنوان "یک عمر سلامت با خود مراقبتی" نمایشگاهی متشکل از پوسترهای دوره‌ای آموزش و پرورش، آثار دانش‌آموزان و بروشورهای اطلاع‌رسانی در سطح مدارس ابتدایی استان کرمانشاه برپا می‌شود.

مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان کرمانشاه بیان کرد: مسابقه‌ای نیز تحت عنوان پیام رئیس‌جمهور به تمام دانش‌آموزان برگزار می‌شود که در همین راستا، پوستر مسابقه به تمام مدارس سطح استان ارسال شده است.

محبی تصریح کرد: مطالبی نیز در قالب دانستنی‌های تغذیه لازم ویژه دانش‌آموزان متوسطه اول آماده شده است و افزون بر این برنامه‌ها، تهیه بوروشورهای اطلاع‌رسانی برای توزیع در مدارس از دیگر برنامه‌هایی است که متناسب با هفته سلامت انجام می‌شود.

وی گفت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی قرار است نمایشگاهی برای عرضه آثار دانش‌آموزان  در یکی از پارک‌های سطح شهر برگزار شود که عواید حاصل از فروش این آثار صرف هزینه درمان بیماران سرطانی دانش‌آموز می‌گردد.

انتهای پیام /     ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon