شرکت آمریکایی اچ پی خواستار ورود به بازار ایران شد

شرکت آمریکایی اچ پی خواستار ورود به بازار ایران شد

خبرگزاری تسنیم: یک مقام بخش خاورمیانه ای شرکت آمریکایی اچ پی گفت این شرکت قصد ورود به ایران و استفاده از بازار مستعد این کشور را دارد و اجازه سفر به ایران و امکان سنجی فعالیت در بازار این کشور را دریافت کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اینترنتی گالف نیوز، یک مقام ارشد شرکت آمریکایی اچ پی گفت، این شرکت قصد ورود به ایران و عراق و استفاده از بازارهای مستعد این کشورها را دارد.
بسیاری از شرکت های غربی در ماه های گذشته به امید لغو تحریم ها در آینده نزدیک، سفرهایی را به ایران ترتیب داده اند.
آمریکا و اتحادیه اروپا در سال 2010 تحریم ها علیه بانک ها و صنعت نفت ایران را افزایش دادند.
متیو توماس، مدیرکل چاپ و سیستم های شخصی بخش خاورمیانه اچ پی گفت: «ما منتظر دریافت چراغ سبز از سوی سازمان تجارت جهانی و بخش جهانی اچ پی هستیم تا به ما دستور دهند چه زمانی کار خودمان را شروع کنیم.» وی افزود: «تاکنون ما اجازه سفر به ایران و امکان سنجی فعالیت در بازار این کشور را دریافت کرده ایم.»
وی در ادامه گفت، بازار این دو کشور برای شرکت اچ پی مهم خواهد بود و اگر درهای آنها باز شود، فرصتی بزرگ برای شرکت ما خواهند بود.
توماس ادامه داد: «ما از نزدیک در حال مطالعه ایجاد یک دفتر نمایندگی در عراق هستیم...من امیدوارم که اتفاقی در طی سال جاری رخ دهد. من با تمام شرکت های آمریکایی و بقیه شرکایمان در ارتباط هستم تا ببینیم که آیا حرکتی در آنها وجود دارد یا نه.»
انتهای پیام/ 72

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه
آسیاتک