بازی بسیار دشواری مقابل تیم پیکان داشتیم

بازی بسیار دشواری مقابل تیم پیکان داشتیم

خبرگزاری تسنیم:سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد با بیان اینکه بازی بسیار دشوار و سطح بالایی را مقابل پیکان پشت سرگذاشتیم گفت: بازیکنان تلاش خوبی را از خود به نمایش گذاشته اما متأسفانه نتوانستیم از شانس‌های گلزنی مقابل تیم پیکان استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، محمدرضا مهاجری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بازی تیم سیاه‌جامگان در روز گذشته اظهار کرد: بازی بسیار دشوار و سطح بالایی را پشت سرگذاشتیم.

وی با اشاره به موقعیت‌های فراوان دو تیم در این دیدار، گفت: بازیکنان تلاش خوبی را از خود به نمایش گذاشته اما متأسفانه نتوانستیم از شانس‌های گلزنی استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان با تقدیر از حمایت تماشاگران مشهدی در دیدار رفت مقابل پیکان تهران، خاطرنشان کرد: حضور هواداران در ورزشگاه شهر قدس نشانه ارزشمند بودن تلاش تیم برای مردم شهرمان است و ما را مصمم می‌کند که بیشتر تلاش کنیم.

مهاجری عنوان کرد: با اعتماد به نفس خوبی که در اعضای تیم به وجود آماده است امیدواریم در بازی برگشت مقابل تیم سخت‌کوش و پرتلاش پیکان تهران موفق عمل کنیم.

وی با بیان اینکه به توان و انگیزه بازیکنانم ایمان دارم، افزود: امیدواریم با کسب یک برد شیرین در دیدار برگشت و در نهایت صعود به لیگ برتر سبب شادی دل مردم استان شویم.

انتهای پیام/ ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon