روحانی مصوبه مجلس را به مجلس ابلاغ کرد + متن نامه

روحانی مصوبه مجلس را به مجلس ابلاغ کرد + متن نامه

خبرگزاری تسنیم: رئیس‌جمهور در نامه‌ای قانون تغییر ترکیب اعضای کمیسیون تلفیق را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در نامه‌ای تغییر ترکیب اعضای کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی را ابلاغ کرد.

متن کامل نامه روحانی به شرح زیر است:

شماره1324  24/1/1393

مجلس شورای اسلامی

در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران «قانون اصلاح ماده (45) آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی» که در جلسه علنی روز شنبه مورخ  بیست و چهارم اسفند ماه یکهزار و سیصد و نود و دو مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 26 اسفند سال گذشته به تأیید شورای نگهبان رسیده و طی نامه شماره 349/435 مورخ 17/1/1393 مجلس شورای اسلامی واصل گردیده است، به پیوست جهت اجراء ابلاغ می‌گردد.

رئیس جمهور - حسن روحانی

*** قانون اصلاح ماده (45) آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی

ماده واحده - بندهای (1) و (2) ماده(45) قانون آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی به شرح زیر اصـلاح و تبصره ذیل آن به عنوان تبصره (1) ابقاء و یک تبصره بهعنوان تبصره (2) به آن الحاق می‌شود:

از کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات 9 نفر.

از هر کمیسیون تخصصی دیگر 3 نفر.

اعضای مذکور در بندهای فوق توسط کمیسیون‌های مربوطه انتخاب و به هیأت رئیسه مجلس معرفی می‌شوند.

مأموریت این کمیسیون تا تصویب نهائی قانون برنامه توسعه و یا لایحه بودجه سالانه کل کشور ادامه می‌یابد.

تبصره 2- پیشنهادات مربوط به حوزه‌های انتخابیه اعضای کمیسیون تلفیق جهت ایجاد ردیف جدید یا افزایش اعتبارات یا تغییر عنوان طرحها در کمیسیون تلفیق بودجه ممنوع است.

در صورتی که معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور در حین رسیدگی به لایحه بودجه به صورت کتبی و رسمی اشتباه یا از قلم‌افتادگی موارد مربوط به حوزه‌های انتخابیه را تأیید کند، موضوع با دوسوم رأی کمیسیون تلفیق قابل تصویب است.

قانون فوق مشتمل بر ماده واحده در جلسه علنی روز شنبه مورخ بیست و چهارم اسفندماه یکهزار و سیصد و نود و دو مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در تاریخ  26 اسفند سال گذشته به تأیید شورای نگهبان رسید.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon