عیادت مسئولان بنیاد شهید تهران از خانواده‌های شهدا و جانبازان

عیادت مسئولان بنیاد شهید تهران از خانواده‌های شهدا و جانبازان

خبرگزاری تسنیم: مدیران بنیاد شهید تهران بزرگ امروز سه شنبه ۲۶ فروردین‌ماه از خانواده‌های شهدا و جانبازانی که در بیمارستان خاتم‌الانبیاء بستری هستند عیادت و دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، امروز سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه مدیران بنیاد شهید تهران بزرگ به همراه مسئولان این سازمان به عیادت و دیدار از جانبازان و خانواده شهدا بیمارستان خاتم الانبیاء رفتند.

در این برنامه حمیدعلی صمیمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ به همراه قائم مقام و مدیران دیگر این سازمان از 250 نفر از خانواده شهدایی که در این بیمارستان و در بخش‌های مختلف بستری بودند دیدار کردند.

خانواده شهدا و جانبازانی که در بخش‌های مختلف سی‌سی‌یو، بخش زنان، اعصاب و روان و... بستری بودند با مسئولان بنیاد شهید تهران بزرگ دیدار کرده و برخی از این خانواده‌ها به بازگویی مشکلات خود پرداختند تا مسئولان در جریان قرار گرفته و مورد بررسی و رسیدگی قرار بگیرد.

این تیم 20 نفره بنیاد شهید تهران بزرگ به همراه گل و شیرینی به عیادت و دیدار چهره به چهره خانواده‌ها پرداختند و از نگاه این مسئولان این نوع دیدار و عیادت می‌تواند برای خانواده‌ها مؤثر واقع شده و نوعی همراهی با خانواده شهدا محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران