دستگیری زورگیران و سارقان ۲۰ هزار دلاری در اصفهان


دستگیری زورگیران و سارقان 20 هزار دلاری در اصفهان

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: یک دلار فروش که با همدستی ۳ نفر از اراذل و اوباش اقدام به سرقت به عنف ۲۰ هزار دلار از یک شهروند کرده بود، در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ  ستار خسروی اظهار کرد: در پی شکایت مرد جوانی به یکی از مراکز انتظامی مبنی بر سرقت به عنف از وی، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با وصول این پرونده بلافاصله ماموران دست به کار شده و تحقیقات خود را در این باره آغاز کردند که در نتیجه مشخص شد فرد مالباخته هنگام تردد در ساعت خلوت روز در یکی از خیابان‌های فرعی مورد تهاجم 3 مرد ناشناس با یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک قرار گرفته است.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان بیان کرد: این افراد با تهدید سلاح سرد مبلغ 20هزار دلار و 100هزار تومان وجه نقد به همراه یک رشته زنجیرو دستبند طلا و دسته چک و مدارک شناسایی و چند کارت عابر بانک مالباخته را سرقت کرده و به سرعت از محل متواری می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اظهارات مالباخته، کارآگاهان پلیس به فردی که در زمینه خرید و فروش دلار و ارز خارجی فعالیت داشت، مظنون شده و در ادامه دریافتند که که این شخص با افراد شرور و اراذل و اوباش در ارتباط است.

سرهنگ خسروی بیان کرد: با اطمینان از این موضوع ماموران فرد مذکور را دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به یگان انتظامی منتقل کردند که متهم در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به سرقت به عنف از شهروند مالباخته با همکاری سه نفر از دوستان شرور و اراذل و اوباش خود اعتراف کرد.

وی گفت: در بعد از ظهر شخصی به من مراجعه کرده و پس از کلی چانه زدن مبلغ 20 هزار دلار از من خریداری کرد وقتی از من دور شد، بلافاصله به 3 نفر از دوستان که سابقه شرارت و سرقت هم داشتند تماس گرفته و از آنان خواستم تا به محل آمده و با خفت گیری نامبرده و دلارها را از چنگش دربیاورند که آنها هم سریع آمدند و برای اینکه سرقت طبیعی جلوه کند سایر اموال او را نیز به سرقت بردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه در بازرسی از منزل متهم یک قبضه سلاح گرم به همراه تعداد 4 تیر جنگی و تعدادی گوشی و دلار مسروقه کشف شد، اظهار کرد: با اعترافات فرد دلارفروش سه همدست وی نیز در عملیاتی ضربتی دستگیر و هر 4 نفر با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شدند.

وی با اشاره به اجرای مستمر طرح مبارزه با سارقان به عنف به مجرمان هشدار داد و گفت: مجازات سرقت به عنف و خفت‌گیری شهروندان به دلیل نا امن کردن جامعه و تاثیر گذاری در احساس امنیت مردم به مراتب بیشتر از سایر جرایم بوده و این افراد مطمئن باشند در هر حال توسط کارآگاهان توانمند پلیس آگاهی دستگیر و به مجازات خود می‌رسند.

سرهنگ خسروی با بیان اینکه مردم می توانند با رعایت موارد ایمنی از بروز اینگونه حوادث جلوگیری کنند، خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می کنیم هنگام حمل پول نقد، طلاجات، اسناد یا سایر اموال قیمتی احتیاط و این اموال را در معرض دید همگان قرار نداده و در صورتی که پول نقد و یا اشیای قیمتی یا مدارک مهمی به همراه دارند، حتی المکان از طی کردن مسافت طولانی به صورت پیاده بپرهیزند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon