صعود الاتحاد با حذف تراکتورسازی


صعود الاتحاد با حذف تراکتورسازی

خبرگزاری تسنیم: تراکتورسازی تبریز نخستین نماینده حذف شده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا نام گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا، الاتحاد عربستان با برتری 2 بر صفر مقابل تراکتورسازی 10 نفره صعود خود را قطعی و نماینده ایران را حذف کرد.

در نیمه نخست عبدالفتاح توفیق عسیری دقیقه 18 گل الاتحاد را به ثمر رساند و دقیقه 25 میلاد فخرالدینی که 4 دقیقه قبل کارت زرد گرفته بود با دریافت کارت قرمز از سوی داور مسابقه اخراج شد تا کار تراکتورسازی دشوارتر شود.

در این شرایط تونی اولیویرا ناچار به جایگزینی محمد حسین مهرآزما بجای میثم بائو شد و در ترکیب الاتحاد هم مصدومیت شدید احمد حسن عسیری سبب جایگزینی محمد بوسبعان شد.

در نهایت نیمه نخست با برتری یک بر صفر الاتحاد تمام شد.

با آغاز نیمه دوم باز هم الاتحاد عملکرد بهتری داشت و در دقیقه 60 توسط مختار فلاته گل دوم این تیم به ثمر رسید. 6 دقیقه بعد حامد لک با سرنگون کردن مهاجم الاتحاد در محوطه جریمه یک کارت زرد گرفت و یک پنالتی هم نصیب تیم عربستانی شد اما این ضربه را فهد المساعد المولد به تیر دروازه زد تا بازی همان 2 بر صفر باقی بماند.

در این دیدار کریم انصاری‌فرد هم کارت زرد گرفت و از بازی بعدی و تشریفاتی تیمش مقابل لخویا محروم شد. دقایق پایانی تلاش‌های انصاری‌فرد برای گلزنی نتیجه نداشت و حامد لک هم موقعیت جدی تیم الاتحاد را در دو مرحله مهار کرد تا بازی با همان برتری 2 بر صفر الاتحاد تمام شود.

با این نتیجه الاتحاد عربستان با 9 امتیاز بعد از العین امارات 10 امتیازی در رده دوم ایستاد و صعودش را قطعی کرد. این 2 تیم در هفته پایانی تنها برای تعیین صدرنشین مصاف خواهند کرد.

تراکتورسازی هم که با این شکست و 5 امتیازی ماندن از گردونه مسابقات حذف شد در روز پایانی دیدارهای این گروه دیدار تشریفاتی خود را در تبریز مقابل لخویا قطر دیگر تیم حذف شده گروه C لیگ قهرمانان آسیا انجام خواهد داد.

انتهای پیام/
 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon