نمایندگان هرمزگان به دنبال نخستین پیروزی


نمایندگان هرمزگان به دنبال نخستین پیروزی

خبرگزاری تسنیم: هفته دوم لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور پنج شنبه ٢٨ فروردین ماه در شهرهای مختلف ایران برگزار می شود.

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از بندرعباس ، در بازی های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور در گروه سوم این رقابت ها دو نماینده استان که هفته اول در دربی هرمزگان به تساوی ٣بر٣ رسیدند درخانه به مصاف حریفان خود می روند.

در هفته دوم تیم یاران جوان بندرعباس روز پنج شنبه ٢٨و تیم آذرخش سرخون روز جمعه ٢٩فروردین با نمایندگان ساوه و لردگان مسابقه می دهند.

 تیم سن ایچ ساوه حریف هفته دوم یاران جوان بندرعباس در بازی هفته اول خودش در مقابل تیم شهید جهان نژادیان آبادان به تساوی یک بر یک دسته یاقته است.

یاران جوان برای این که از جایگاه سومی در جدول رده بندی گروه سوم بالاتر بیایدباید تیم سن ایج را از پیش رو بردارد.

شاگردان سعید نور الدینی در بازی نخست مقابل همشهری خودشان آذرخش بازی بسیار خوبی انجام دادند واگربتواند این بازی را مقابل ساوه هم به نمایش بگذارند بدون شک به نخستین پیروزی خودشان دست می یابند.

سینا بخشی گلزن تیم یاران جوان که در جدول گلزنان لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور با ٢ گل در مکان نخست ایستاده است در بازی مقابل ساوه هم می تواند مرد اول تیمش باشد.

آذرخش سرخون دیگر نماینده هرمزگان در رقابت های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور در هفته دوم میزبان تیم شاهین لردگان است.

نارنجی پوشان آذرخش در بازی نخست بسیار احساسی با حریف بازی کردند و قدر موقعیت های زیاد خودندانستند اما شاگردان عباس روزپیگر باید در هفته دوم احساسات غرور کاذب خود را دوربریزند تا بتوانند تیم صدرنشین گروه سوم را ازپیش رو بردارند.

شاهین لردگان در بازی اولش موفق شده است تیم مس رفسنجان را با شکست بدرقه کندو  این تیم برای این که صدرنشین باقی بماند چاره ای جز شکست آذرخش را ندارد.

نماینده هرمزگان که تجربه بسیار خوبی در این رقابت ها دارد باید از تجربه بازیکنان نامی خودش مثل حمید شایان فرو محمد حسین نژاد به خوبی بهره ببرد تا پیروز از این مسابقه بیرون رود.

دیدار این دو تیم روزجمعه ٢٩ فروردین ماه ساعت ١٧ در سالن فجر بندرعباس برگزار می شود.

تماشاگران بندری که  در دربی بندرعباس به خوبی از دو نماینده استان حمایت کردند در روزهای پنج شنبه و جمعه هم به سالن بیایند تا دو نماینده هرمزگان مقابل حریفان خود تنها نباشند.

در پایان هفته نخست این رقابت ها تیم شاهین لردگان صدرنشین گروه سوم است و تیم های آذرخش بندرعباس، یاران جوان بندرعباس ،سن ایچ ساوه، شهید جهان نژادآبادان و مس رفسنجان مکان هاد دو تا ششم رادر اختیار دارند.

انتهای پیام/ ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon