استخر شنای شهدای میناب به بهره برداری می رسد


استخر شنای شهدای میناب به بهره برداری می رسد

خبرگزاری تسنیم :در اردیبهشت سال جاری استخر شنای شهدای میناب به بهره برداری می رسد که برای ساخت این استخر شنا با هزار و ۲۶۰ متر زیر بنا بیش از ۹ میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بستک، غلامعلی  دانشور در حاشیه بازدید از اماکن ورزشی بستک اظهار کرد :چمن مصنوعی این شهرستان از بهترین و مرغوبترین نوع چمن ممکن بوده که برای جوانان فوتبالدوست این شهرستان انتخاب شده که هزینه ای بالغ بر700میلیون تومان  را در برداشته است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت : 90درصد پروژه استخر شنای بستک به اتمام رسیده که در سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی از اختصاص   یک میلیارد ریال  از محل اعتبارات ملی برای تکمیل  استادیوم روستای فتوحیه خبر داد و افزود : سالن ورزشی هرنگ با پیشرفت 80درصد، سالن ورزشی کوخرد با پیشرفت 80 درصد و سالن ورزشی بخش جناح با 83 درصد پیشرفت فیزیکی از مهمترین  پروژه های ورزشی این شهرستان می باشند.

دانشور گفت :در اردیبهشت سال جاری  استخر شنای شهدای میناب به بهره برداری می رسد که  برای ساخت این استخر شنا با هزار و 260 متر زیر بنا بیش از 9 میلیارد ریال هزینه شده است که امکانات این استخر شنا شامل 600 سکوی تماشاگر ، جکوزی ، سونا و ساختمان اداری است که ساخت استخر شنای شهدای میناب از سال 86 آغاز شده بود.

انتهای پیام/ ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon